مانیتور گیمینگ TCL 34R83Q با رفرش ریت ۱۷۰ هرتزی معرفی شد

مانیتور گیمینگ TCL 34R83Q با نرخ نوسازی ۱۷۰ هرتزی، رزولوشن ۲K و کالیبراسیون رنگ تایید شده توسط پنتون (تضمین‌کننده دقت رنگ بالا) رسما در اروپا معرفی شد.

برند TCL که معمولا با تلویزیون‌های بزرگ خود شناخته می‌شود، هر از گاهی در بازار مانیتورها هم خودی نشان می‌دهد. این بار نیز این شرکت با عرضه مانیتور گیمینگ جدیدی به نام TCL 34R83Q در بازار جهانی، همه را شگفت‌زده کرده است. این مانیتور ۳۴ اینچی یک صفحه نمایش خمیده ۱۵۰۰R دارد که برای بهبود تجربه بازی، کار حرفه‌ای و تماشای همه‌جانبه، طراحی شده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


قیمت و مشخصات مانیتور گیمینگ TCL 34R83Q

در ساختار مانیتور ۳۴R83Q از یک پنل VA با فناوری Fast-HVA استفاده شده که توسط برند زیر مجموعه TCL، یعنی CSOT، توسعه یافته است. این پنل رزولوشن ۳۴۴۰ در ۱۴۴۰ پیکسل، نسبت کنتراست بالای ۴۰۰۰:۱ و زاویه دید گسترده ۱۷۸/۱۷۸ درجه را ارائه می‌دهد و از نرخ نوسازی ۱۷۰ هرتزی و زمان پاسخ‌دهی ۱ میلی‌ثانیه GtG پشتیبانی می‌کند.

مانیتور گیمینگ TCL 34R83Q

مانیتور گیمینگ TCL 34R83Q

علاوه براین، فناوری‌هایی مانند AMD FreeSync Premium و NVIDIA G-SYNC تضمین‌کننده یک گیم‌پلی روان و بدون لگ هستند. تمام این مشخصات، این مانیتور را به یک رقیب سرسخت در بازار مانتورهای گیمینگ تبدیل می‌کنند.

این مانیتور TCL از نظر دقت و محدوده رنگ هم عالی است و عمق رنگ ۱۰ بیتی با Adobe RGB نود و پنج درصد، DCI-P3 نود و هفت درصد و sRGB نود و نه درصد را ارائه می‌دهد. رنگ‌های کالیبره شده مورد تایید پنتون نیز خاطر شما را از بابت نمایش دقیق رنگ‌ها مطمئن می‌کنند. حداکثر روشنایی مانیتور با نور پس زمینه Mini LED در حالت HDR به ۱۶۰۰ نیت می‌رسد و به همین دلیل گواهی VESA DisplayHDR 1400 نیز به این دستگاه داده شده است.

با اینکه شرکت TCL هنوز قیمت رسمی و بازارهای هدف را اعلام نکرده، اما مانیتور ۳۴R83Q توسط برخی خرده‌فروشان فرانسوی با قیمت ۱۱۹۹ یورو به فروش می‌رسد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره مانیتور گیمینگ TCL 34R83Q چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.