مانیتور گیمینگ ROG Strix XG27ACS ایسوس محبوب دل‌ها می‌شود

شرکت ایسوس در تاریخ ۱۰ بهمن ماه (۳۰ ژانویه ۲۰۲۴) (به وقت محلی) مانیتور LCD گیمینگ ۲۷ اینچی WQHD خود را با نام «ROG Strix XG27ACS» معرفی کرد. این مانیتور گیمینگ دارای یک پنل سریع IPS با زمان پاسخ دهی قابل توجه ۱ میلی ثانیه (GTG) است و از نرخ تازه سازی چشمگیر ۱۸۰ هرتز پشتیبانی می‌کند. به علاوه، این مانیتور دارای فناوری همگام سازی صفحه نمایش پیشرفته سازگار با FreeSync شرکت AMD و G-Sync کمپانی انویدیا است که با ویژگی کاهش تاری حرکتی Extreme Low Motion Blur Sync (ELMB SYNC) تکمیل شده و تجربه بازی شما را افزایش می‌دهد.

دیگر ویژگی‌های قابل توجه مانیتور ROG Strix XG27ACS شامل قابلیت DisplayWidget Center است که به شما اجازه می‌دهد با استفاده از موس به راحتی در منو OSD حرکت کنید. همچنین یک سوکت سه‌پایه برای اتصال دوربین دیجیتال، Shadow Boost برای افزایش قابلیت رؤیت در صحنه‌های تاریک و همچنین فناوری Flicker Free برای از بین بردن سوسو زدن صفحه نمایش و کاهش نور آبی برای کم کردن خستگی چشم در این مانیتور گنجانده شده است.

مشخصات مانیتور ۲۷ اینچی گیمینگ ROG Strix XG27ACS ایسوس

از نظر مشخصات باید گفت، این مانیتور گیمینگ سطح روشنایی ۳۵۰cd/m2 (استاندارد) و ۴۰۰cd/m2 (پیک) را با نسبت کنتراست ۱۰۰۰:۱ ارائه می‌دهد. همچنین این مانیتور یک پالت رنگ غنی از ۱۶.۷ میلیون رنگ را نشان می دهد و دارای طیف رنگی است که DCI-P3 را با ۹۷ درصد و sRGB در ۱۳۳ درصد را پوشش خواهد داد. علاوه بر این، از محدوده دینامیکی بالا (HDR) با گواهی DisplayHDR 400 پشتیبانی می‌کند و زاویه دید وسیع ۱۷۸ درجه را هم به صورت افقی و هم عمودی فراهم می‌کند.

گزینه‌های اتصال در مانیتور ROG Strix XG27ACS شامل یک پورت DisplayPort 1.4، یک پورت HDMI 2.0، یک پورت USB Type-C (DP Alt) و یک جک هدفون است. لازم به ذکر است، پایه این مانیتور بسیار قابل تنظیم است و امکان شیب -۵۲۰ درجه، چرخش -۴۵۴۵ درجه، چرخش -۹۰۹۰ درجه و محدوده تنظیم ارتفاع ۰۱۲۰ میلی متر را فراهم می‌کند. برای کسانی که میخواهند مانیتور خود را نصب کنند، این دستگاه از VESA با گام ۱۰۰×۱۰۰ میلی متر پشتیبانی می‌کند. از نظر ابعاد، این مانیتور دارای عرض ۶۴۱.۸ میلی متر، عمق ۲۱۸.۸ میلی متر، ارتفاع ۵۱۲.۹ میلی متر و وزن ۶.۶۱ کیلوگرم است.

برای جزئیات بیشتر، می‌توانید از صفحه رسمی محصول ASUS ROG Strix XG27ACS دیدن کنید.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.