مانیتور گیمینگ ۵۰۰ هرتزی Alienware معرفی شد

رقابت در حوزه ارائه مانیتورهای پیشرفته‌تر روزبه‌روز داغ‌تر و نرخ به‌روزرسانی آنها همچنان سریع‌تر می‌شود. Alienware جدیدترین شرکتی است که به این رقابت‌ها ملحق شده‌است. Alienware روز گذشته مانیتور گیمینگ جدید ۵۰۰ هرتزی خود (AW2524H) را معرفی کرد. درحال حاضر هیچ پنلی با وضوح ۴K یا حتی QHD و نرخ ۵۰۰ هرتز دردسترس نمی‌باشد. در عوض AQ2524H از یک پنل ۲۴.۵ اینچی IPS Full HD (1920 x 1080) استفاده می‌کند.

مشخصات AW2524H

زمان پاسخ‌دهی AQ2524H در حالت Extreme، ۰.۵میلی‌ثانیه ذکر شده است. این محصول دارای گواهینامه Nvidia G-Sync است. این بدان معناست که شما می‌توانید از Nvidia Reflex Analyzer برای نظارت‌بر تاخیر کلی سیستم استفاده کنید. طراحی این مانیتور بسیار شبیه به سری AW2523HF فعلی است. اما با این تفاوت که متن لوگو در پشت دستگاه با رنگ متفاوت پس‌زمینه LED همراه خواهد بود. مانیتور گیمینگ آینده الین‌ویر می‌تواند تجربه بازی‌‌های ورزشی EA را به بالاترین سطح خود برساند.

Alienware مدعی است که که AQ2524H دارای روشنایی معمولی ۴۰۰ نیت، گواهی VESA DisplayHDR 400 و نسبت کنتراست ۱۰۰۰:۱ است که برای یک پنل IPS متوسط ​​است. با این اوصاف، پنل ۱۰ بیتی AQ2524H باید بتواند ۹۹ درصد از فضای رنگی sRGB را پوشش دهد.

مانیتور 500 هرتزی Alienware

از دیگر ویژگی‌های این مانیتور می‌توان به سنسور نور محیطی برای تنظیم خودکار روشنایی مانیتور با توجه‌به شرایط نوری اتاق و نور سه منطقه‌ای AlienFX اشاره کرد. ارتفاعAQ2524H همچنین قابل تنظیم است و از شیب (۵- تا ۲۱ درجه)، چرخش (۲۰- تا ۲۰ درجه) و چرخش (۹۰- تا ۹۰ درجه) پشتیبانی می‌کند.

در رابطه با اتصال، Alienware این مانیتور را را با دو HDMI 2.1، یک DisplayPort 1.4، چهار USB 3.2 (Gen 1)، یک جک هدفون و یک پورت خروجی ارائه می‌دهد.

Alienware هنوز جزییات دقیقی درمورد قیمت یا جزییات در‌دسترس بودن مانیتور ۵۰۰ هرتزی Alienware منتشر نکرده‌است، اما اعلام کرده که این مانیتور در سه ماهه اول سال ۲۰۲۳ عرضه خواهد شد.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.