مانیتور گیمینگ ازراک با نرخ به روزرسانی ۵۲۰ هرتز معرفی شد، پادشاه سرعت

شرکت ازراک از مجموعه مانیتورهای جدید خود رونمایی کرده است که در این بین می‌توان به دو مانیتور با نرخ به روزرسانی ۴۰۰ و ۵۲۰ هرتز اشاره کرد که با وجود چنین سرعت بالایی به گزینه‌های عالی برای ورزش‌های الکترونیکی تنبدیل شوند.

راهنمای خرید مانیتور با بودجه‌های مختلف (به‌روزرسانی دی ۱۴۰۲)

دو مانیتور ۲۷ و ۳۴ اینچی رده بالا در راه است

ASRock قرار است در CES 2024 دو مانیتور گیمینگ رده بالا با پنل‌های OLED را به نمایش بگذارد. این دو محصول PGO27QFS2A با سایز ۲۷ اینچی و PGO34QRT2A خمیده ۳۴ اینچی هستند. هر دو آنها دارای وضوح QHD و نرخ تجدید ۲۴۰ هرتز هستند، که تنها یکی از آنها در تیزر تصویری زیر به نمایش گذاشته شده است. این شرکت هیچ اطلاعات دیگری به جز تأیید پشتیبانی از گواهینامه AMD FreeSync Premium و DisplayHDR True Black ارائه نمی‌دهد.

مانیتور 520 هرتز ازراک

اما شاید جذاب‌ترین نمایشگر معرفی شده توسط ازراک، محصول پرسرعت جدید ویژه ورزش‌های الکترونیکی است، یعنی همان مانیتور ۵۲۰ هرتز ازراک. ASRock از همین الان به آنها لقب “پادشاه سرعت” را داده است و ظاهرا از این سری، دو مانیتور وجود دارد که هر دو دارای اندازه ۲۷ اینچ هستند. مانیتور ۴۰۰ هرتزی به نام PG27QFW2A که یک مانیتور QHD است، در حالی که مانیتور ۵۲۰ هرتز PG27FFX2A احتمالاً یک صفحه نمایش FHD (1080p) است، اگرچه این اطلاعات خاص در بیانیه مطبوعاتی ذکر نشده است.

همچنین ازراک اعلام کرده است که مانیتورهای سری Phantom Gaming موجود به نرخ رفرش ۱۸۰ هرتز ارتقا خواهند یافت. به نظر می‌رسد که با این به روز‌رسانی، ASRock به دنبال تجدید نظر در ویژگی‌های مانیتورهای خود است. ظاهرا آنها قصد دارند مجموعه خود را با مدل ۳۲ اینچ QHD PG32QRT2A با انحنای ۱۰۰۰R و مانیتور ۲۷ اینچی QHD PG27QFT2A با پنل IPS و نرخ تازه سازی ۱۸۰ هرتز گسترش دهند.

ازراک هنوز تمام جزئیات و تصاویر این صفحه‌نمایش‌ها را منتشر نکرده است، اما می‌توان انتظار داشت که هفته آینده، زمانی که CES 2024 به طور رسمی آغاز به کار کند، مانند بسیاری از شرکت‌های دیگر اطلاعات کاملی در مورد محصولات جدید خود منتشر کند.

مطالب مرتبط:

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.