مانتیور قابل حمل و تاشوی ایسوس ZenScreen Fold OLED؛ ایده‌آل اما گران

در این سال‌ها با مانیتورهای قابل حمل زیادی با طراحی‌های متنوع از سوی شرکت‌‌های زیادی روبه‌رو بوده‌ایم، اما شاید بتوان مانتیور قابل حمل و تاشوی ایسوس ZenScreen Fold OLED را یکی از محصولات خاص در میان آنها به شمار آورد. نمایشگری با طراحی زیبا و بدنه تمام فلزی کوچک ۹.۷ میلی‌متری و وزن ۱.۱۷ کیلوگرمی که قابلیت تاشوندگی را نیز دارد. این مانیتور در هنگام باز شدن به یک صفحه نمایش بزرگ ۱۷.۳ اینچی با رزولوشن ۲۵۶۰×۱۹۲۰ تبدیل می‌شود که نه تنها از یک پنل OLED جذاب پشتیبانی می‌کند، بلکه از ۱۰۰ درصد رنگ DCI-P3 نیز پشتیبانی می‌کند که دارای گواهی DisplayHDR True Black 500 است.

لپ تاپ ایسوس Zenbook Duo 2024 با دو صفحه نمایش OLED عرضه می شود

یک مانیتور کامل و بزرگ اما گران قیمت

وجود لولاهای waterdrop عملا درزهای زشت و زننده در این دستگاه را از بین برده است و در عین حال به نمایشگر اجازه می‌دهد تا در حالت بسته کاملا صاف بنشیند. این مانیتور شامل mini-HDMI، یک جفت پورت USB-C کامل، و یک جک خروجی هدفون به همراه یک پایه پیچ در پشت است تا بتوانید آن را به سه پایه یا لوازم جانبی مشابه متصل کنید. طراحی پایه آن نیز کمک می‌کند تا به تنهایی در کنار لپ تاپ شما بایستد.

مانتیور قابل حمل ایسوس ZenScreen Fold OLED

تا به اینجای کار تنها از مزایا و ویژگی‌های این مانیتور قابل حمل و تاشو شنده‌اید، بنابراین باید کاملا متوجه شده باشید که این محصول به هیچ عنوان ارزان نخواهد بود. پیش بینی می‌شود مانتیور قابل حمل و تاشوی ایسوس ZenScreen Fold OLED در زمان عرضه با قیمتی در حدود ۲۰۰۰ دلار به فروش برسد. البته ایسوس مانتیورهای قابل حمل مقرون به صرفه‌تری نیز دارد، اما این یکی خود به تنهایی از بسیاری از لپ‌تاپ‌های رده بالا هم گران‌تر است.

نگاهی به رویداد CES 2024:

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.