ماموریت غیرممکن ۷ از مرز فروش ۵۰۰ میلیون دلار عبور کرد

ماموریت غیرممکن ۷ از مرز فروش ۵۰۰ میلیون دلار عبور کرد

فیلم ماموریت غیرممکن ۷ شروع قدرتمندی در باکس آفیس نداشت، اما Mission: Impossible – Dead Reckoning Part One توانسته پس از گذشت ۵ هفته خودش را اثبات کند. 

<!–

–>

Mission: Impossible – Dead Reckoning Part One توانسته در ۵ هفته از مرز نیم میلیارد دلار فروش عبور کند. فیلم ماموریت غیرممکن ۷ به کارگردانی کریستوفر مک‌کوری (Christopher McQuarrie) توانسته در آمریکا ۱۶۰ میلیون دلار و در دیگر نقاط جهان ۳۶۲ میلیون دلار فروش داشته باشد و فروش کلی خود را به ۵۲۲ میلیون دلار برساند. 


مطلب پیشنهادی:چرا تام کروز ماندگارترین ستاره سینمای جهان است؟کاریزما، استعداد و هوش
چرا تام کروز ماندگارترین ستاره سینمای جهان است؟چرا تام کروز ماندگارترین ستاره سینمای جهان است؟

نکته قابل توجه این است که با وجود اینکه بیش از یک ماه از اکران Mission: Impossible – Dead Reckoning Part One گذشته، فروش آن نسبت به هفته قبل‌تر تنها ۲۹٪ کاهش داشته است. از طرف دیگر به خاطر فیلم‌برداری در دوران پاندمی کرونا، ماموریت غیرممکن ۷ به بودجه بسیار بیشتری نیاز داشت و برای ساخت آن به ۳۰۰ میلیون دلار هزینه شد. 

ماموریت غیرممکن ۷ماموریت غیرممکن ۷

Mission: Impossible – Dead Reckoning Part One زمانی که بتواند به فروش ۶۰۰ میلیون دلار دست پیدا کند، شروع به سوددهی برای کمپانی پارامونت می‌کند. پیش‌بینی می‌شود که این فیلم بتواند رکورد Mission: Impossible 2 (با فروش ۵۴۶ میلیون دلاری) را بکشند، اما راه زیادی برای تبدیل شدن به پرفروش‌ترین قسمت این سری دارد. 

Mission: Impossible — Ghost Protocol (اکران شده در سال ۲۰۱۱) با ۶۹۴ میلیون دلار، Mission: Impossible — Rogue Nation (اکران شده در سال ۲۰۱۵) با ۶۸۸ میلیون دلار و Mission: Impossible — Fallout (اکران شده در سال ۲۰۱۸) با ۷۹۱ میلیون دلار پرفروش‌ترین فیلم‌های این فرانچایز دوست داشتنی محسوب می‌شوند. 


مطلب پیشنهادی:نقد فیلم Top Gun: Maverick – تجدید دیدار دلچسبدرخششی در اوج
نقد فیلم Top Gun: Maverick – تجدید دیدار دلچسبنقد فیلم Top Gun: Maverick – تجدید دیدار دلچسب


داستان کامل بازی گاد آو وار

ماموریت غیرممکن ۷ از مرز فروش ۵۰۰ میلیون دلار عبور کرد - ویجیاتوماموریت غیرممکن ۷ از مرز فروش ۵۰۰ میلیون دلار عبور کرد - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.