ماشین لباسشویی قابل حمل بدون نیاز به آب

ایوا (Eeva) نام یک ماشین لباسشویی کوچک و کم مصرف است که برای قرار دادن در اتاق خواب، حمام، یا حتی در یک ماشین یا کاروان و بدون نیاز به شلنگ آب طراحی شده که ظرف ۹۰ دقیقه مقدار زیادی لباس را شسته و خشک می کند.

به گزارش سیناپرس، این دستگاه مانند یک سبد لباسشویی بزرگ است که لباس‌ها را می‌ شوید. این ماشین لباسشویی کوچک و قابل حمل با ارتفاع حدود ۱٫۰۷ متر و عرض ۰٫۶۱ متر که قادر به تحمل بارهای ۳ تا ۳٫۵ کیلوگرم است. این مالشین لباسشویی طراحی شده برای استفاده در مکان‌هایی است که  بی ‌صدا کار کرده و با رطوبت داغ داخلی مقابله می ‌کند بنابراین هیچ هوای گرم و مرطوبی به داخل اتاق تخلیه نمی‌ کند.

اگر شلنگ آب و خروجی فاضلاب در دسترس باشد به این ماشین وصل می شود ولی حتی اگر این ها هم در اختیار نباشد فقط با یک پریز دیواری می تواند برای شستن لباس از آن استفاده کرد. حتی می توان مخرن ۲٫۵ گالنی آن را از یک شیر آب پر و خالی کنید. طراحان می گویند که این تمام چیزی است که به آن نیاز دارد، مشروط بر اینکه از شوینده خاصی که آنها ساخته اند استفاده کنید. یک چرخه کامل شستشو و خشک کردن فقط حدود ۳۰۰ وات ساعت انرژی مصرف می‌ کند، بنابراین اگر یک سفر طولانی با کاروان انجام می‌ دهید، هزینه زیادی بر باتری وارد نمی ‌کند.

یک صفحه نمایش لمسی ای سی دی به شما امکان می دهد بین حالت ها و موارد دیگر انتخاب کنید و یک برنامه گوشی هوشمند نیز به شما کمک می کند تا از میزان مصرف آب، انرژی و انتشار کربن و گازهای گلخانه ای که در مقایسه با سایر ماشین لباسشویی ها صرفه جویی کرده اید، شگفت زده شوید.

به گزارش سیناپرس، در هر صورت، سرعت و راحتی این دستگاه، آن را به یک موفقیت بزرگ در پلت فرم سرمایه گذاری جمعی Indiegogo تبدیل کرده است. ماشین لباسشویی ایوا را می توان امروز با یک تخفیف ویژه به قیمت ۸۹۹ دلار آمریکا پیش خرید کرد که شامل ۶۰ ماده شوینده می شود. سازندگام اعلام کرده اند که تحویل خرید های فعلی در ماه اکتبر (آبان ماه) قابل انتظار است.

مترجم: مهدی فلاحی پناه

منبع: Eeva Indiegogo

نوشته ماشین لباسشویی قابل حمل بدون نیاز به آب اولین بار در خبرگزاری سیناپرس | اخبار علمی ایران و جهان. پدیدار شد.

لینک منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.