مارول از ۳ سری کمیک دیگر «از خاکسترها» پرده برداشت

خیلی از رونمایی پیشین مارول از عناوین تازه‌ی «از خاکسترها» نمی‌گذرد که این انتشارات از ۳ سری کمیک دیگر در این دوران پرده برداشت. پیش از این نمایان شده بود که با تمام شدن دوران کراکوآ، ایکس-من وارد دوره‌ای نو می‌شود که نام «از خاکسترها» (From the Ashes) را به خود گرفته است. در «از خاکسترها»، جهش‌یافتگان مارول پس از دوران کم و بیش پرشکوه کراکوآیی در دنیا پراکنده شده‌اند و به عنوان قانون‌گریزان شناخته می‌شوند. هر کدام از سری کمیک‌های مربوط به ایکس-من دنباله‌روی ماجرای فرد یا گروهی از جهش‌یافتگان در وضعیت تازه‌شان در بخش‌های گوناگون دنیاست. در این نوشتار به ۳ سری کمیک تازه‌ی رونمایی‌شده‌ی «از خاکسترها» نگاهی می‌اندازیم.

درونمایه
نمایش

<!–

–>


X-Force

کاور شماره‌ی ۱ کمیک X-Force (برای دیدن سایز کامل روی تصویر تپ/کلیک کنید)کاور شماره‌ی ۱ کمیک X-Force (برای دیدن سایز کامل روی تصویر تپ/کلیک کنید)
کاور شماره‌ی ۱ کمیک X-Force (برای دیدن سایز کامل روی تصویر تپ/کلیک کنید)
نویسنده جفری تورن
نگارگر مارکوس تو
تاریخ آغاز عرضه ۳۱ جولای ۲۰۲۴ (۱۰ مرداد ۱۴۰۳)
کاراکترهای بنیادین فورج، ریچل سامرز، بتسی برادوک، سیج، سرج و تنک

در سری تازه‌ی X-Force، فورج که توانایی جهش‌یافتگی‌اش هوش و مهارت بالا در جهت ساخت و ساز و اختراع‌ست، خرابی‌های دنیا را می‌بینید و تصمیم می‌گیرید که با گردآوری یک گروه از جهش‌یافتگان به بهبود آن‌ها سرگرم شود. ریچل سامرز، بتسی برادوک، سِیج، سرج و تَنک اعضای دائم گروه فورج هستند که هر بار مشغول به برطرف کردن یک چالش می‌شوند و گاهی هم یک کاراکتر دیگر به آن‌ها می‌پیوندد. در نخستین شماره‌ی این سری X-Force، ددپول است که به گروه ایکس-فورسِ فورج ملحق می‌شود.


مطلب پیشنهادی:آشنایی با مایلز مورالز – مرد عنکبوتی دنیای آلتیمیتاسپایدرمن آفریقایی-آمریکایی مارول
آشنایی با مایلز مورالز – مرد عنکبوتی دنیای آلتیمیتآشنایی با مایلز مورالز – مرد عنکبوتی دنیای آلتیمیت

Phoenix

مارول از ۳ سری کمیک دیگر «از خاکسترها» پرده برداشت - ویجیاتومارول از ۳ سری کمیک دیگر «از خاکسترها» پرده برداشت - ویجیاتو

یکی دیگر از سری کمیک‌های رونمایی‌شده‌ی «از خاکسترها» Phoenix نام دارد. قرار است در این کمیک روی شخصیت جین گری تمرکز شود که یک بار دیگر تبدیل به میزبان فینیکس فورس شده است. اهمیت Phoenix از این جهت است که قتل جین گری در هل‌فایر گالا و بازگشت دور و درازش از مرگ یکی از خطوط داستانی برجسته‌ی The Fall of X به شمار می‌آمد. این کاراکتر قرار است برای نخستین بار با هویت فینیکس در سری کمیک ویژه‌ی خود حضور داشته باشد. هنوز تاریخ انتشار دقیق و تیم پدیدآورنده‌ی سری کمیک Phoenix رونمایی نشده‌اند.


مطلب پیشنهادی:۸ کاراکتر ایرلندی دنیای مارولبه مناسبت روز سنت پاتریک
۸ کاراکتر ایرلندی دنیای مارول۸ کاراکتر ایرلندی دنیای مارول

NYX

مارول از ۳ سری کمیک دیگر «از خاکسترها» پرده برداشت - ویجیاتومارول از ۳ سری کمیک دیگر «از خاکسترها» پرده برداشت - ویجیاتو

واپسین سری کمیک رونمایی‌شده توسط مارول از این دوره NYX است. این NYX، پس از NYX سال ۲۰۰۳ و NYX: No Way Home سال ۲۰۰۸، سومین سری کمیکی‌ست که با این نام عرضه می‌شود. در NYXهای پیشین ماجرای گروهی از جهش‌یافتگان روایت می‌شد که در شهر نیویورک حضور داشتند و با چالش‌های گوناگونی در شهری که هرگز نمی‌خوابد رو به رو می‌شدند. دور از انتظار نیست که NYX تازه باز هم به جهش‌یافته یا جهش‌یافتگانی بپردازد که در وضعیت جدیدشان در شهر نیویورک قرار گرفتند. تاریخ انتشار و تیم خالق NYX نیز همچون Phoenix فعلاً مشخص نشده است.

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.