مارول از پانیشر جدید خود رونمایی کرد

مارول از پانیشر جدید خود رونمایی کرد

در کمیک جدید پانیشر (Punisher) که توسط کمپانی مارول (Marvel) تولید می‌شود، فرانک کسل (Frank Castle) دیگر حضور ندارد، اما برخی از شروران نام آشنا همچنان برای مجازات منتظر قهرمان خواهند بود.

<!–

–>

اینطور که از گزارش‌ها پیدا است، قرار است یک Punisher جدید در دنیای مارول وجود داشته باشد. با خارج شدن فرانک کسل، قهرمانی کاملا جدید کنترل اوضاع را به دست می‌گیرد و می‌خواهد تا جنگی تک نفره علیه جنایتکاران به راه بیاندازد. شرکت مارول اولین جزئیات از کامیک جدید خودش را در رویداد کامیک کان ۲۰۲۳ سن دیگو ارائه داد. ظاهرا پانیشر جدید یک مامور سابق از سازمان عملیات سیاه یه نام Shield است که با نام جو گریسون (Joe Garrison) شناخته می‌شود.


مطلب پیشنهادی:۱۰ نسخه متفاوت مرد عنکبوتی که نیاز به فیلم اختصاصی خود دارنداسپایدی‌های نادیده گرفته شده
۱۰ نسخه متفاوت مرد عنکبوتی که نیاز به فیلم اختصاصی خود دارند۱۰ نسخه متفاوت مرد عنکبوتی که نیاز به فیلم اختصاصی خود دارند

این جلد از کمیک Punisher توسط دیوید پپوز (David Pepose) نویسنده داستان Savage Avengers، نگارش شده و دیو واچر (Dave Wachter) که سابق طراحی نقاشی‌های کمیک Planet of the Apes را در کارنامه دارد، روی تصاویر کار خواهد کرد. همچنین راد ریس (Rod Reis) هم که جلد کمیک‌های دکتر استرنج را طراحی کرده بود، روی طراحی کاور این کمیک جدید با تیم سازنده همکاری خواهد کرد. هنوز اطلاعات زیادی درمورد شخصیت جو گریسون نمی‌دانیم، اما بر اساس جلد منتشر شده از این عنوان، می‌توانیم متوجه شویم که او قدرت پیشرفته‌تر و بیشتری نسبت به فرانک کسل خواهد داشت.

Punisher پانیشرPunisher پانیشر

برای کسانی که جدیدترین کمیک Punisher را مطالعه نکرده‌اند، باید گفت که این مجموعه با انصراف فرانک کسل از جنگ و موقعیت جدید خودش به عنوان Hand’s Fist of the Beast پایان یافت. فرانک اکنون در بعدی عجیب و غریب از دنیای دیگر حضور دارد و به عنوان محافظ کودکان آواره شده توسط جنگ‌ها کار خودش را به پیش می‌برد. اینطور که اطلاعات به ما نشان می‌دهد، کسل کشتار را تمام کرده، اما گریسون تازه می‌خواهد خونریزی را شروع کند. به هر حال در آینده برای دریافت و مطالعه آخرین اخبار پیرامون این کمیک و برنامه‌های بعدی شرکت سازنده‌اش، وب سایت ویجیاتو را حتماً دنبال کنید.

نظر شما در خصوص این خبر چیست؟ نظرات خود را پیرامون این موضوعات با ما به اشتراک گذاشته و سایر اخبار و مقالات مرتبط با دنیای بازی‌های ویدیویی را از طریق صفحه اصلی پیگیری و مطالعه کنید.


مطلب پیشنهادی:۱۰ بلای عجیب و غریبی که سر مرد عنکبوتی آمدپیتر پارکر بدشانس!
۱۰ بلای عجیب و غریبی که سر مرد عنکبوتی آمد۱۰ بلای عجیب و غریبی که سر مرد عنکبوتی آمد


ویجی کست: کالاف دیوتی رو به افوله؟

اولین تریلر از انیمه ریک و مورتی منتشر شد [تماشا کنید] - ویجیاتواولین تریلر از انیمه ریک و مورتی منتشر شد [تماشا کنید] - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.