مارتین اسکورسیزی به دهمین نامزدی خود در اسکار و تاریخ‌سازی در این زمینه واکنش نشان داد

هرگز فیلمی را برای برنده شدن جایزه نساخته‌ام!

مارتین اسکورسیزی به دهمین نامزدی خود در اسکار و تاریخ‌سازی در این زمینه واکنش نشان داد

مارتین اسکورسیزی با ساخت فیلم Killers of the Flower Moon برای رقابت در بخش بهترین کارگردان در مراسم اسکار ۲۰۲۴ نامزد شد. این فیلمساز پرکار که آثارش دهه‌های مختلفی از سینما را در برمی‌گیرد، حال با کسب دهمین نامزدی از سوی آکادمی تاریخ‌سازی کرده و تبدیل به برترین کارگردان زنده‌ی دنیا در تاریخ مراسم اسکار شده که بیشترین نامزدی را در این بخش دریافت کرده است.

<!–

–>


مطلب پیشنهادی:۱۰ فیلم برتر که در آن‌ها مثلث عاشقانه وجود داردمثلث‌های عاشقانه، دو راهی‌های دشوار
10 فیلم برتر که در آن‌ها مثلث عاشقانه وجود دارد10 فیلم برتر که در آن‌ها مثلث عاشقانه وجود دارد

جالب است بدانید تا پیش از این، این رکورد به طور مشترک برای اسکورسیزی و استیون اسپیلبرگ بود. اسکورسیزی اخیرا در رابطه با این موفقیت صحبت کرد و از این گفت که دریافت نامزدی برای فیلم «قاتلان ماه گل» برای او بسیار هیجان‌انگیز است. او همچنین فاش کرد که وقتی به گذشته نگاه می‌کند اصلا نمی‌داند چگونه در طول این سال‌ها توانسته ده بار از سوی آکادمی برای بخش بهترین کارگردان نامزد شود. او در این رابطه گفت: «نمی‌دانم. چرا که شما هرگز فیلمی را برای (برنده شدن) جایزه نمی‌سازید. شما فیلم را بهترین شکلی که می‌توانید بسازید، می‌سازید».

او همچنین در ادامه برای دیگر اعضای تیم بازیگری (رابرت دنیرو و لیلی گلادستون) و آهنگساز فیلم برای نامزدی در باقی بخش‌ها تبریک گفت و در نهایت هم برای لئوناردو دی‌کاپریو که نتواست در بخش «بهترین بازیگر مرد» نامزد شود، ابراز تاسف و نگرانی کرد.

واکنش مارتین اسکورسیزی به دریافت دهمین نامزدی اسکار خود و تاریخ‌سازی در این زمینهواکنش مارتین اسکورسیزی به دریافت دهمین نامزدی اسکار خود و تاریخ‌سازی در این زمینه

فیلم Killers of the Flower Moon که بر اساس کتابی به همین نام نوشته‌ی دیوید گرن در قاب‌های هنر هفتم مستقر گردیده، در دهه‌ی ۲۰ میلادی و اوکلاهاما جریان دارد؛ جایی که سلسله قتل‌های مرموز و وحشیانه گریبان‌گیر آمریکایی‌های محلی پولدار می‌شود. جالب است بدانید قصه‌ی فیلم و رمان بر اساس حوادث واقعی نوشته شده است؛ دوره‌ای که از آن به عنوان «حکمرانی وحشت» (Reign of Terror) یاد می‌شود.

علاوه بر دی‌کاپریو، دنیرو و گلادستون، برندن فریزر، جسی پلمونس، و جان لیسگو از دیگر بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند. دی‌کاپریو نقش ارنست بروکهارت؛ خواهرزاده‌ی یکی از محلی‌های پرنفوذ (دنیرو) و گلدستون نیز در نقش مولی همسر کاراکتر دی‌کاپریو نقش‌آفرینی کرده است. در نهایت جسی پلمونس نیز نقش تام وایت را بر عهده دارد؛ مامور اف‌بی‌آی که مسئول شده در رابطه با قتل‌ها تحقیق کند و قاتل را بیابد.


مطلب پیشنهادی:۱۰ دنباله سینمایی کمیک بوکی که طرفداران هنوز خواهان آن هستندعنوان‌هایی که به حال خود رها شده‌اند
۱۰ دنباله سینمایی کمیک بوکی که طرفداران هنوز خواهان آن هستند۱۰ دنباله سینمایی کمیک بوکی که طرفداران هنوز خواهان آن هستند


کامل ترین داستان سری بتمن آرکام

لیست بازی‌های حاضر در مراسم State of Play لو رفت - ویجیاتولیست بازی‌های حاضر در مراسم State of Play لو رفت - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.