ماد Fallout London به خاطر آپدیت جدید فال اوت ۴ تاخیر خورد

ماد Fallout London به خاطر آپدیت جدید فال اوت ۴ تاخیر خورد

Fallout London نام یک ماد بسیار بزرگی برای فال اوت ۴ است که تغییرات عظیمی در این بازی ایجاد می‌کند و قرار است دیرتر به آن دسترسی پیدا کنیم. 

<!–

–>

چندین سال است که یک تیم توسعه دهنده ماد روی Fallout London کار می‌کند و می‌توان آن را یکی از بزرگ‌ترین مادهای تاریخ بتسدا و حتی صنعت ویدئو گیم دانست. این ماد شما را به قلب لندن می‌برد و نقشه آن کاملا جدید خواهد بود. وسعت این پروژه به اندازه‌ای زیادی است که نیل نیوبن (Neil Newbon)، صداپیشه بالدرز گیت ۳، نیز در آن حضور دارد. 


مطلب پیشنهادی:بهترین شخصیت‌های همراه در بازی Starfieldهم‌سفرانِ میان کهکشانی
بهترین شخصیت‌های همراه در بازی Starfieldبهترین شخصیت‌های همراه در بازی Starfield

این ماد قرار بود در تاریخ ۲۳ آپریل (۶ اردیبهشت) منتشر شود، اما سازندگان به خاطر عرضه آپدیت نسل نهی فال اوت ۴ در تاریخ ۲۵ آپریل (۶ اردیبهشت)، مجبور به تاخیر آن شده‌اند. همانطور که می‌دانید آپدیت‌هایی که بتسدا برای بازی‌های خود منتشر می‌کند، باعث خراب شدن مادها می‌شوند و به همین خاطر خود مادها نیز باید به روزرسانی شوند. 

بازی Fallout Londonبازی Fallout London

دین کارتر (Dean Carter)، رهبر این پروژه، اعلام کرده که زمان زیادی را صرف بهینه‌سازی بازی Fallout London کرده بودند. با این وجود آپدیت لحظه آخری بتسدا می‌تواند تمام زحمات آن‌ها در چهار سال گذشته را به باد دهد. فال اوت لندن هم مثل همه مادها به گسترش دهنده اسکریپت Fallout 4 وابسته است که با آپدیت جدید تغییر خواهد کرد. 

تیم سازنده تنها یک نقشه حدید به بازی اضافه نکرده و ماد مورد نظر پر از ویژگی‌ها و مکانیزم‌های جدید خواهد بود. نقشه لندن در فال اوت شامل ۱۵ مکان خاص از شهر لندن دارد که به صورت دقیق بازسازی شده‌اند. تیم توسعه دهنده همچنین رابط کاربری بازی را بهبود و تغییر داده و ۵۰ مرحله با صداگذاری کامل به بازی اضافه کرده است.


مطلب پیشنهادی:بهترین مادهای استارفیلد که نباید از دست بدهیدبا این مادها بازی استارفیلد زیر و رو می‌شود!
بهترین مادهای استارفیلد که نباید از دست بدهیدبهترین مادهای استارفیلد که نباید از دست بدهید


بررسی حاشیه های اخیر صنعت گیم | ویجی کست

ماد Fallout London به خاطر آپدیت جدید فال اوت ۴ تاخیر خورد - ویجیاتوماد Fallout London به خاطر آپدیت جدید فال اوت ۴ تاخیر خورد - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.