لیگ ورزش الکترونیک بیلیزارد روی اورواچ ۲ برگزار خواهد شد

لیگ ورزش الکترونیک بیلیزارد روی اورواچ ۲ برگزار خواهد شد

بلیزارد اینترتینمنت رسما اولین لیگ ورزش‌های الکترونیکی اورواچ ۲ را معرفی کرد که از خاکستر لیگ نسخه اول اورواچ برخواسته است. برنامه جدید بازی‌های الکترونیکی اورواچ از فرمت رقابتی سنتی‌تری نسبت به لیگ سابق پیروی می‌کند و قرار است برمبنای محل اقامت بازیکنان در آمریکای شمالی، اروپا، خاورمیانه، شمال آفریقا و آسیا پلیرها دسته‌بندی شوند. فصل ۲۰۲۴ دارای چندین مرحله از رقابت خواهد بود که طی دو رویداد بین‌المللی حضوری به اوج خود می‌رسد و قهرمانان هر منطقه را گرد هم می‌آورد.

<!–

–>

جزئیات بیشتر در مورد Overwatch Champions Series

پس از تعطیل شدن اورواچ لیگ، بلیزارد وعده اخبار بیشتری را در مورد دوره بعدی ورزش‌های الکترونیکی این بازی داد و حالا نوبت به این رسیده که با جزئیات این رقابت‌ها آشنا شویم. شرکت کره‌ای سازمان‌دهنده ورزش‌های الکترونیک به نام WDG، مسابقات OWCS را در آسیا سازمان‌دهی خواهد کرد که برای هر منطقه از این محدوده جغرافیایی رویدادهایی تحت مجموعه رقابت‌های اصلی و مسابقات مقدماتی آزاد برگزار خواهد شد. در مناطق دیگر، بلیزارد با گروه شرکت‌های ای‌اس‌ال فیس‌ایت (ESL FACEIT) یا به طور مخفف EFG همکاری می‌کند تا به بازیکنان حرفه‌ای و آماتور در پیدا کردن مسیر خود کمک کند و آنها را وارد رقابت‌های درنظر گرفته کند و به طور کلی برنامه ورزش های الکترونیکی بلیزارد را برای همه ساده کند. EFG در گذشته چنین کاری را برای بسیاری از عناوین ورزشی الکترونیکی مانند لیگ آف لیجند (League of Legends) و نسخه دوم کانتر انجام داده بود.


مطلب پیشنهادی:۱۳ نکته ضروری که باید پیش از شروع Diablo 4 بدانیدبلیزارد، واقعا ممنون!
۱۳ نکته ضروری که باید پیش از شروع Diablo 4 بدانید۱۳ نکته ضروری که باید پیش از شروع Diablo 4 بدانید

اورواچ Champions Seriesاورواچ Champions Series

میجور به سبک اورواچ

همانطور که در بالا اشاره شد مسابقات OWCS طی دو رویداد حضوری در سال جاری به اوج خود می‌رسد، و البته خیلی زودتر از آنچه انتظار دارید برگزار خواهد شد. اولین رقابت این لیگ دریم‌هک دالاس (Dreamhack Dallas Major) خواهد بود که از ۳۱ می تا ۲ ژوئن «۱۱ الی ۱۳ خرداد ۱۴۰۳» برگزار می‌شود، و آخرین مرحله فینال جهانی در دریم هک استکهلم از ۲۲ تا ۲۴ نوامبر «۲ الی ۴ آذر ۱۴۰۳» درنظر گرفته شده است.

رقابت‌های اختصاصی اورواچ برای خاورمیانه

به این ترتیب به جای اینکه رقابت‌های شهر محوری همچون نیویورک اکسلسیور (New York Excelsior) و فیلادرفیا فیوژن (Philadelphia Fusion) که در لیگ اورواچ برگزار شدند و دیگر خبری از برگزاری آنها نخواهد بود؛ قرار است به صورت سنتی و به صورت انتخابیه‌های آزاد منطقه‌ای یا اوپن کوالیفای رقابت‌های جدی اورواچ دنبال شود. ما شاهد تورنمنت‌هایی از تیم‌های تشکیل شده توسط بازیکنان خواهیم بود که در مسابقات مقدماتی انتخابیه آزاد رقابت می‌کنند تا راه خود را در رویدادهای اصلی حضوری پیدا کنند. برای دو منطقه آمریکای شمالی و «شمال آفریقا + غرب آسیا» چهار مرحله رقابت درنظر گرفته شده که دو رویداد آن به صورت بین‌المللی خواهد بود.

اورواچ Champions Seriesاورواچ Champions Series

رویدادهای بین‌المللی مسابقات سری قهرمانی در اورواچ

هر یک از این مراحل دارای یک مسابقه مقدماتی آزاد آنلاین و رویداد اصلی خواهند بود و بازیکنان این شانس را دارند که از هر مرحله امتیاز کسب کنند تا مجوز حضور در رویداد بین‌المللی را دریافت کنند. نخستین مسابقات OWCS در نخستین روز ماه مارس برای منطقه آمریکای شمالی و «شمال آفریقا + غرب آسیا» برگزار خواهد شد. پس از آن مسابقات مقدماتی آزاد برای سایر مناطق آسیا از فوریه آغاز می‌شود. سپس بازیکنان برای حضور در دو رویداد بین‌المللی حضوری امسال با یکدیگر رقابت خواهند کرد. در تصویر این مطلب تقویمی از همه رویدادهای OWCS طی سال جاری درج شده است.

بیشتر بخوانید:


مطلب پیشنهادی:کوییز ۳۸ ویجیاتو؛ یک کوییز سرد!یلدا مبارک!
کوییز ۳۸ ویجیاتو؛ یک کوییز سرد!کوییز ۳۸ ویجیاتو؛ یک کوییز سرد!


از رونمایی کامل بازی ایندیانا جونز تا شکایت راکستار از رمدی | ویجی‌لاگ پلاس

کارگردان Dragon’s Dogma 2: فست تراول به‌درد بازی‌های خسته کننده می‌خورد - ویجیاتوکارگردان Dragon’s Dogma 2: فست تراول به‌درد بازی‌های خسته کننده می‌خورد - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.