لینکدین به دنبال اضافه کردن بازی به پلتفرم خود است

احتمالاً می‌دانید که «لینکدین» (LinkedIn) به دلیل فضای جدی و حرفه‌ای خود شهرت دارد و کاربران معمولاً رزومه، تجارب کاری و اهداف حرفه‌‌ای‌شان در این پلتفرم به اشتراک می‌گذارند. محبوبیت این پلتفرم در طی سال‌های اخیر افزایش یافته است و اکنون گردانندگان «لینکدین» می‌خواهند بازی‌های ویدیویی را به مجموعه خود اضافه نمایند. برای مطالعه ادامه خبر تمایل «لینکدین» به ورود در صنعت گیمینگ همراه ما باشید.

طبق جدیدترین گزارش، سازندگان (LinkedIn) قصد دارند کمی به جنبه «سرگرمی» در پلتفرم خود بپردازند و سطح تبادل کاربران با فضای برنامه و همچنین افراد دیگر را ارتقاء دهند. رسانه Tech Church گزارش می‌دهد مدیران «لینکدین» می‌خواهند با اضافه کردن مجموعه‌ای از بازی‌های کامپیوتری، تغییر برجسته‌ای در پلتفرم ویژه خود ایجاد نمایند.

پلتفرم لینکدین

بازی‌های پلتفرم محبوب لینکدین چگونه خواهند بود؟

گفتنی است بازی در اینجا بهره‌گیری از سرویس‌های ابری برای اجرای عناوین بزرگ و AAA نیست. «لینکدین» می‌خواهد کار را با یک سری بازی پازل‌محور و کم‌حجم شروع کند که «با مضمون و تم پلتفرم سازگار باشند». به‌نظر می‌رسد هم‌اکنون سه بازی نیز برای LinkedIn در دست توسعه قرار دارند که شامل Queens، Crossclimb و Inference می‌شود.

یکی از سخنگویان شرکت درباره این مسئله می‌گوید:

ما در حال پرس‌وجو پیرامون افزودن بازی‌های پازل‌محور به تجربه لینکدین هستیم تا مقداری سرگرمی چاشنی کار شود و شاهد عمیق‌تر شدن ارتباطات و احتمالا فرصتی برای آغاز مکالمات باشیم! برای اخبار بیشتر در این زمینه گوش به زنگ باشید.

در هر حال باید منتظر ماند و دید بازی‌های LinkedIn در آینده چگونه خواهند بود و از سوی دیگر مخاطبان چه واکنشی به آن‌ها نشان خواهند داد. نظر شما درباره برنامه اضافه شدن بازی‌ها به رسانه اجتماعی «لینکدین» چیست؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.