لیست پرقدرت ترین گوشی های ماه آگوست در بنچمارک  AnTuTu

بنچمارک AnTuTu طبق روال هر ماه لیستی از پدقدرت ترین گوشی‌های اندرویدی پرچمدار و میان‌رده ماه گذشته را منتشر کرده است. همانطور که احتمالاً در جریان هستید AnTuTu یکی از مشهورترین بنچمارک‌ها برای سنجش قدرت گوشی به حساب می‌آید و از همین نظر امتیازاتی که گوشی‌ها در این تست کسب می‌کنند برای بسیاری از کاربران اهمیت بالایی دارد. در ادامه با هم نگاهی خواهیم داشت به لیست ۱۰ گوشی پرچمدار و میان‌رده پرقدرت ماه آگوست در AnTuTu. با ما همراه باشید.

پرقدرت ترین گوشی پرچمدار ماه دسامبر

OnePlus Ace 2 Pro که مدت زمان زیادی از معرفی آن نگذشته، توانسته عنوان بهترین گوشی هوشمند را در آگوست ۲۰۲۳ از آن خود کند. این گوشی در AnTuTu امتیاز قابل توجه ۱,۶۴۸,۷۳۵ را کسب کرده است. جالب است بدانید که محصول جدید وان‌پلاس در واقع یک پرچمدار تمام عیار نیست و در بازار با قیمت پایه تقریبی ۴۱۰ دلار به فروش می‌رسد. هرچند که نسخه تاج‌دار در این بنچمارک که ۲۴ گیگابایت رم و ۱ ترابایت حافظه دارد با قیمت ۵۵۰ دلار راهی بازار شده است.

در هرحال، آنچه که باعث شده OnePlus Ace 2 Pro صدر جدول را به خود اختصاص دهد، چیست اسنپدراگون ۸ نسل ۲ است که تمامی ۱۰ گوشی برتر لیست از آن بهره می‌برند. iQOO 11S تنها با اختلاف ۳۳۴۲ امتیاز رتبه دوم را به خود اختصاص داده و پس آن گوشی‌های RedMagic 8S Pro+ نوبیا، iQOO 11 پرو، ویوو X90 Pro+، وان‌پلاس ۱۱، ریلمی GT5، آیکو ۱۱، ویوو X Fold 2 و اوپو Find X6 Pro قرار گرفته‌اند.

پرقدرت ترین گوشی های آگوست 2023 در AnTuTu

برترین میان رده‌های ماه آگوست ۲۰۲۳

در بخش گوشی‌های میان‌رده Redmi Note 12 Turbo شیائومی توانست با امتیاز ۱,۱۴۸,۳۷۶ رتبه نخست را به خود اختصاص دهد. این گوشی با چیپست Snapdragon 7+ Gen 2  کوالکام و ۱۶ گیگابایت رم راهی بازار شده است. پس از آن دو گوشی ریلمی GT Neo5 SE و iQOO Neo7 SE رتبه‌های دوم و سوم را تصاحب کرده‌اند.

برترین میان رده‌های ماه آگوست 2023

توجه داشته باشید که اگر قصد ندارید برای خرید گوشی به اندازه یک پرچمدار هزینه کنید، اما از طرف دیگر انتظار تجربه کاربری روانی از گوشی دارید، لیست قدرتمندترین میان‌رده‌های از نگاه AnTuTu می‌توانید انتخاب‌های خوبی پیش روی شما بگذارد.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.