لیست قدرتمندترین گوشی‌های اندرویدی سپتامبر ۲۰۲۳ بر اساس بنچمارک AnTuTu منتشر شد

قدرتمندترین گوشی‌های اندرویدی سپتامبر ۲۰۲۳ براساس بنچمارک انتوتو مشخص شدند. در این لیست خبری از بزرگان نامدار اندرویدی نیست.

اگر دوستدار تکنولوژی باشید حتماً تا حالا اصطلاح بنچمارک AnTuTu به گوشتان خورده است. این سیستم به طور کاملاً تخصصی بر روی قدرت گوشی‌های مختلف تمرکز دارد و اگر محصولی بتواند در این سیستم نمره بالا دریافت کند، در حقیقت می‌تواند کاربران را ترغیب به خرید آن محصول کند.

هرماهه لیست قوی‌ترین گوشی‌ها براساس این بنچمارک منتشر می‌شود. در ادامه نوشته لیست قدرتمندترین گوشی‌های اندرویدی سپتامبر ۲۰۲۳ را براساس سنجش بنچمارک انتوتو مشاهده خواهید کرد.

بیشتر بخوانید: نخستین بنچمارک پردازنده گرافیکی آیفون ۱۵ پرو ؛ اپل حق داشت، این یک کنسول گیمینگ است!

قدرتمندترین گوشی‌های اندرویدی سپتامبر ۲۰۲۳ مشخص شدند

بنچمارک AnTuTu در روزهای نخست از ماه‌های میلادی جدید، نام برترین گوشی‌های اندرویدی در ماه قبل را منتشر می‌کند تا بتوان گوشی‌هایی که در این مدت در این بنچمارک از نظر عملکرد و قدرت بهترین نمره را بدست آورده‌اند بهتر شناسایی کرد. طبق انتظار، امروز این سایت لیست برترین گوشی‌های اندرویدی ماه قبل میلادی یعنی سپتامبر ۲۰۲۳ را منتشر کرد. این لیست قدرتمندترین گوشی‌های اندرویدی حال حاضر از نظر عملکرد را معرفی می‌کند.

قدرتمندترین گوشی‌های اندرویدی سپتامبر 2023 مشخص شدند

قدرتمندترین گوشی‌های اندرویدی سپتامبر 2023 مشخص شدند

بنا به گزارش Gizmochina، در لیست منتشر شده از سوی AnTuTu بازهم جایگاه نخست و عنوان قدرتمندترین و برترین گوشی اندرویدی از نظر عملکرد به وان پلاس Ace 2 Pro رسیده است. این گوشی توانسته در این بنچمارک امتیاز ۱.۶۶ میلیون را بدست بیاورد. این پرچمدار وان پلاس در ماه گذشته میلادی (آگوست) نیز این جایگاه را از آن خود کرده بود. مطمئناً تراشه اسنپدراگون ۸ نسل دو و همچنین ۲۴ گیگابایت حافظه رم و ۱ ترابایت حافظه ذخیره‌سازی در بهترین نسخه از این گوشی، تاثیر فراوانی در کسب این نمره برای گوشی وان پلاس Ace 2 Pro داشته است.

وان پلاس پیش از این اعلام کرده بود که گوشی Ace 2 Pro قادر است بیشترین میزان از نسبت عملکرد به ازای قیمت را در دسترس کاربران خود قرار دهد. این شرکت مدعی است که Ace 2 Pro قدرتمندترین گوشی است که هم اکنون با این قیمت ناچیز عرضه می‌شود. در حال حاضر نسخه پایه از این گوشی تنها ۴۱۰ دلار قیمت دارد. بهترین نسخه از این گوشی نیز که دارای ۲۴ گیگابایت حافظه رم و ۱ ترابایت حافظه ذخیره‌سازی است نیز با قیمت جذاب ۵۵۰ دلار عرضه می‌شود.

در لیست قدرتمندترین گوشی‌های اندرویدی ماه سپتامبر، گوشی Vivo iQOO 11S با کسب امتیاز ۱.۶۴ میلیون در جایگاه دوم قرار گرفته است. می‌توان گوشی ZTE nubia Red Magic 8S Pro را هم در رده سوم این لیست مشاهده کرد که آن نیز امتیاز ۱.۶۲ میلیون را بدست آورده است. این دو گوشی هوشمند نیز به ترتیب ۱۶ و ۱۲ گیگابایت حافظه رم در اختیار دارند. میزان حافظه ذخیره‌سازی این دو گوشی نیز به ترتیب ۱ ترابایت و ۲۵۶ گیگابایت گزارش شده است.

جایگاه چهارم تا دهم در بین برترین گوشی‌های اندرویدی نیز به ترتیب به گوشی‌های Pro Vivo iQOO 11، Vivo X90 Pro+،Realme GT5، Oppo Find X6 Pro، وان پلاس ۱۱، شیائومی ۱۳ اولترا و Vivo iQOO Neo8 Pro رسیده است. این گوشی‌های هوشمند نیز در بهترین حالت دسترسی به ۱۶ گیگابایت حافظه رم و ۱ ترابایت حافظه ذخیر‌ه‌سازی را ممکن می‌کنند.

نکته قابل توجه در این لیست حضور تراشه اسنپدراگون ۸ نسل دو در نُه گوشی برتر آن است. می‌توان این تراشه قدرتمند و پرچمدار را در بخش اعظمی از گوشی‌های با عملکرد عالی بازار مشاهده کرد و این لیست نیز تایید می‌کند که برترین گوشی‌های پرچمدار از این تراشه بهره می‌برند. تنها استثنای موجود در این لیست، گوشی Vivo iQOO Neo8 Pro است که در جایگاه دهم قرار گرفته و از تراشه Dimensity 9200+ از شرکت مدیاتک بهره می‌برد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره قدرتمندترین گوشی‌های اندرویدی سپتامبر ۲۰۲۳ چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

.

منبع: شهر سخت‌افزار

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.