لیست بازیگران فیلم Heat 2 به این زودی‌ها معرفی نمی‌شود

توسط

در
لیست بازیگران فیلم Heat 2 به این زودی‌ها معرفی نمی‌شود

در چند ماه گذشته اخباری منتشر شده که نشان می‌دهد سرانجام ساخت فیلم Heat 2 در حال به وقوع پیوستن است و مایکل مان خودش اعلام کرد که این فیلم پروژه بعدی او خواهد بود. این فیلم قرار است بر اساس رمان «Heat 2» (مخمصه) که سال گذشته مان به همراه مگ گاردینر منتشر کرده، ساخته شود، اما گویا تیم بازیگران آن به این زودی مشخص نمی‌شود.

<!–

–>


مطلب پیشنهادی:۱۳ فیلم سرگرم‌کننده با موضوع حمله جانوران وحشیجنون، وحشت، اکشن و سرگرمی
۱۳ فیلم سرگرم‌کننده با موضوع حمله جانوران وحشی۱۳ فیلم سرگرم‌کننده با موضوع حمله جانوران وحشی

داستان این فیلم در واقع به عنوان دنباله و همچنین پیش‌‌درآمدی بر فیلم اصلی عمل خواهد کرد که هم وقایع ۷ سال قبل در شیکاگو (در سال ۱۹۸۸) و نیز رویدادهای پس از سال ۱۹۹۵ را روایت خواهد کرد.

با توجه به داستان، انتخاب بازیگران یکی از نکات کلیدی پروژه است، چراکه قرار است نسخه‌های جوان‌تر و همچنین پیرتر شخصیت‌هایی که رابرت دنیرو، آل پاچینو و وال کیمر بازی کرده بودند را در فیلم Heat 2 ببینیم. شایعاتی وجود دارد که نشان می‌دهد آدام درایور قرار است نقش رابرت دنیرو را بازی کند؛ در همین باره مایکل مان در یک پادکست و حین تبلیغ برای فیلم جدیدش، Ferrari گفت:

این پروسه قرار است ترکیبی از [CGI و گریم] باشد. بنابراین دنیرو و آل پاچینو را توسط هوش مصنوعی در نقش‌های مک‌کولی و هانا نمی‌بینیم. در واقع داستان آن هشت سال زودتر از فیلم اصلی شروع می‌شود. از سال ۱۹۸۸ شروع شده و سپس به سال ۲۰۰۰ می‌رسد. اما زمانی که فیلمنامه را ننویسم واقعا نمی‌دانم چه کسی را انتخاب کنم، ولی در حال حاضر در میانه نوشتن فیلمنامه هستم، و برادران وارنر در این باره بسیار صبور بوده اند.

فیلم Heat 2فیلم Heat 2

همانطور که خود مایکل مان بیان کرده، هنوز مشغول کار روی فیلمنامه است و ممکن است مدت نستا طولانی طول بکشد تا فیلم جدید Heat را ببینیم. گویا مان عجله‌ای برای انجام سریع پروژه‌ها ندارد و بین آن‌ها زیاد وقت می‌گذارد.

لازم به ذکر است که فیلم جدید مان، با عنوان Ferrari و با بازی آدام درایور دو روز دیگر (۴ دی ۱۴۰۲) در سینماها اکران خواهد شد.


مطلب پیشنهادی:نقد فیلم تفریق – اونا کم شن من و تو جمع می‌شیممنهای اونا ما باقی میمونیم.
نقد فیلم تفریق – اونا کم شن من و تو جمع می‌شیمنقد فیلم تفریق – اونا کم شن من و تو جمع می‌شیم


ده تا از بازی‌هایی که با ذهن ما بازی می‌کنن 

فیلم Avengers: Secret Wars به دو قسمت تقسیم می‌شود - ویجیاتوفیلم Avengers: Secret Wars به دو قسمت تقسیم می‌شود - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.