لیست انتظار نسخه جدید مایکروسافت بینگ حذف شد

به نظر می‌رسد که مایکروسافت لیست انتظار نسخه جدید چت‌بات بینگ را حذف کرده است. بنابراین اکنون هر کسی می‌تواند ثبت نام کرده و از موتور جست‌و‌جوی مبتنی‌بر مدل زبانی GPT-4 استفاده کند.

در حال حاضر، اگر برای دسترسی‌ به چت‌بات بینگ ثبت‌نام کنید، بلافاصله قفل آن باز می‌شود. این مورد روی چندین حساب مایکروسافت آزمایش شده است. در همه موارد، دسترسی به موتور جستجو بلافاصله با تأیید ایمیل اعطا شد.

اگر به دنبال استفاده از جدیدترین نسخه‌ بینگ هستید، به سایت bing.com/new مراجعه کنید و گزینه join Waitlist را انتخاب کرده و با حساب مایکروسافت خود وارد شوید. با گذراندن این مراحل، شما فوراً به چت‌بات بینگ دسترسی خواهید داشت.

آیا مایکروسافت لیست انتظار را به طور کامل حذف کرده است یا با یک باگ روبرو هستیم؟

مدیر ارتباطات مایکروسافت، کیتلین رولستون گفت: در طول دوره پیش‌نمایش، ما آزمایش‌های مختلفی را انجام می‌دهیم که ممکن است دسترسی به نسخه جدید چت‌بات بینگ را برای برخی از کاربران تسریع کند. ما کماکان در مرحله پیش‌نمایش به سر می‌بریم و شما می‌توانید ازطریق سایت Bing.com ثبت‌نام کنید.

تغییر در فهرست انتظار نسخه جدید بینگ یک روز پس از اینکه مایکروسافت رسما تأیید کرد نسخه‌ جدید موتور جست‌و‌جوی آن از همان ابتدا مبتنی‌بر مدل زبانی جدید شرکت OpenAI یعنی GPT-4 بوده است، انجام شد.

لیست انتظار بینگ

علاوه بر این، مایکروسافت قصد دارد در ساعات آینده کنفرانس جدیدی با محوریت هوش مصنوعی برگزار کند. انتظار می‌رود که در این کنفرانس، مایکروسافت در مورد ترکیب هوش مصنوعی خود با نرم‌افزارهای کاربردی آفیس و اینکه چگونه هوش مصنوعی ChatGPT در برنامه‌هایی مانند تیمز، ورد و اوت‌لوک کار می‌کند، توضیح دهد. گفتنی است که مایکروسافت اوایل این هفته ربات چت‌بات بینگ را به نوار کناری مرورگر مایکروسافت اج نیز اضافه کرد.

مایکروسافت ماه گذشته برای اولین‌بار نسخه جدید چت‌بات هوش مصنوعی بینگ را معرفی کرد و در همان روز لیست انتظار را باز کرد. این شرکت به تدریج و با برخی محدودیت‌ها در مورد تعداد سؤالاتی که می‌توانید در هر جلسه و در روز بپرسید، به افراد اجازه ورود داد. در حال حاضر کاربران بینگ می‌توانند ۱۵ سوال در هر جلسه و حداکثر ۱۵۰ سوال در روز مطرح کنند.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.