لپ تاپ MSI Stealth 17 Studio معرفی شد – مجهز به نمایشگر Mini-LED 4K

شرکت MSI طی رویداد CES 2023 در کنار دیگر محصولات جدید خود، از لپ تاپ Stealth 17 Studio نیز رونمایی کرده است. این لپ تاپ یک لپ تاپ حرفه‌ای و رده بالای گیمینگ به حساب می‌آید و به جدیدترین سخت افزار و فناوری‌های روز مجهز شده است.

مشخصات فنی لپ تاپ MSI Stealth 17 Studio

MSI Stealth Studio 17 features

بگذارید ابتدا با مشخصات فنی لپ تاپ MSI Stealth 17 Studio شروع کنیم. این لپ تاپ با یکی از دو پردازنده Core i7 13700H و Core i9 13900H شرکت اینتل قابل سفارش است. بهتر بود که پردازنده‌های کلاس دسکتاپ سری HX نیز برای این لپ تاپ قابل سفارش بودند، اما گویا شرکت MSI آن پردازنده‌ها را برای لپ تاپ‌های حرفه‌ای‌ترِ خود در نظر گرفته است. در خصوص کارت گرافیک نیز، کارت گرافیک‌های RTX 4070، RTX 4080، RTX 4090 و RTX 4060 برای این لپ تاپ قابل سفارش هستند.

این لپ تاپ با دو نوع پنل نمایشگر قابل سفارش است، یک پنل ۱۷.۳ اینچی UHD (رزولوشن ۳۸۴۰ × ۲۱۶۰) با پنل ۱۴۴ هرتزی Mini-LED و یک پنل ۱۷.۳ اینچی IPS QHD (رزولوشن ۲۵۶۰ × ۱۴۴۰) و بیشینه نرخ نوسازی ۲۴۰ هرتز. پنل Mini-LED قابل سفارش برای این لپ تاپ از استاندارد HDR 1000 پشتیبانی می‌کند و پوشش رنگی ۱۰۰ درصدی DCI-P3 دارد.

بیشینه حافظه قابل نصب روی لپ تاپ MSI Stealth 17 Studio به میزان ۶۴ گیگابایت DDR5-5200 بوده و حداکثر فضای ذخیره سازی قابل پشتیبانی آن نیز به صورت اس اس دی ۲ ترابایتی NVMe PCIe 4.0 است. از پورت‌های این لپ تاپ می‌توان به یک پورت تاندربولت ۴، یک پورت USB-C 3.2 Gen2، دو پورت USB-A 3.2 Gen2 Type-P، یک پورت HDMI 2.1، یک پورت RJ45 LAN و یک جک ۳.۵ میلی‌متری اشاره کرد. ظرفیت باتری این لپ تاپ ۹۹.۹ وات ساعت بوده و وزن آن نیز ۲.۸ کیلوگرم است.

قیمت لپ تاپ MSI Stealth 17 Studio از ۲۷۹۹ دلار برای مدل پایه آن آغاز می‌شود و عرضه آن نیز از هفته اول ماه فوریه در ایالات متحده آغاز خواهد شد.

مطالب مرتبط

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.