لپ تاپ گیمینگ MSI TITAN GT77 2023، مجهز به پنل Mini-LED با رزولوشن ۴K

شرکت MSI دارد برای عرضه نسل جدید لپ تاپ گیمینگ پرچمدار TITAN GT77 برای ژانویه ۲۰۲۳ برنامه‌ریزی می‌کند. از آن‌جا که کد مدل این لپ تاپ از پارسال تا امسال همچنان GT77 باقی مانده و تغییر نکرده، به احتمال زیاد شاسی آن با مدل پارسال مشترک است. اما اشتباه نکنید؛ شاسی جزو معدود قسمت‌های مشترک مدل پارسال با امسال است!

لپ تاپ گیمینگ MSI TITAN GT77 2023

لپ تاپ گیمینگ MSI TITAN GT77 2023 قرار است به یک پنل Mini-LED با رزولوشن ۴K و نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز مجهز بشود. این نمایشگر، یک ارتقای اساسی نسبت به نمایشگر ۱۲۰ هرتزی ۴K استفاده شده در مدل پارسال محسوب می‌شود. پنل جدید نه تنها نرخ نوسازی بالاتری دارد، بلکه از استاندارد HDR1000 و پوشش رنگی ۱۰۰ درصدی DCI-P3 نیز پشتیبانی می‌کند و دقت رنگی آن به صورت کارخانه‌ای کالیبره شده است.

titan gt77 miniled 2 850x478 1

چند ماه پیش و بعد از اینکه پردازنده‌های Alder Lake-HX شرکت اینتل عرضه شدند، MSI لپ تاپ‌های سری TITAN را با استفاده از این پردازنده‌ها مجدداً احیا کرد. پردازنده‌های سری HX پردازنده‌های کلاس دسکتاپ مخصوص لپ تاپ هستند که تعداد هسته‌های آن‌ها، با مدل‌های نظیر دسکتاپ برابر است. به هر حال، شرکت اینتل قرار است تا پایان امسال پردازنده‌های Raptor Lake-HX را نیز عرضه کند که تعداد هسته‌های آن‌ها به ۲۴ هم می‌رسد.

اینطور که اسلاید زیر نشان می‌دهد، لپ تاپ MSI TITAN GT77 2023 قرار است به «جدیدترین پردازنده Core i9 HX اینتل» و «نسل جدید کارت گرافیک‌های GeForce» مجهز بشود. با وجود اینکه اشاره مستقیم به هیچ پردازنده و کارت گرافیکی نشده، به آسانی می‌توان مشخصات حدودی این لپ تاپ را حدس زد. انویدیا نیز قرار است کارت گرافیک‌های RTX 40 مخصوص لپ تاپ را بزودی عرضه کند. نسل فعلی لپ تاپ‌ MSI TITAN به راحتی توان پشتیبانی از پیکربندی ۲۵۰ واتی CPU+GPU را دارد که حتی برای نسخه لپ تاپ کارت گرافیک RTX 4090، فراتر از کافی است.

titan gt77 miniled 1 850x478 1

شرکت MSI قرار است نسل جدید لپ تاپ TITAN GT77 را طی رویداد CES 2023 معرفی کند. اسلایدهای فوق هم به احتمال زیاد از یک ارائه اولیه به بیرون درز کرده‌اند.

مطالب مرتبط

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.