لپ تاپ های گیمینگ LOQ لنوو در CES 2024

لپ تاپ های گیمینگ LOQ لنوو در CES 2024 معرفی شدند و گزینه‌های بسیار مقرون به صرفه‌تر از سری Legion همین شرکت هستند.

به علاوه گزینه‌های بسیار متنوع پردازنده و گرافیک که قابل انتخاب هستند، طراحی Hyperchamber به این مدل‌ها اجازه می‌دهد که سخت افزار تحت شدید‌ترین بارهای کاری نیز خنک باشد. در حالی که از نظر ظاهری شاهد مدلی استاندارد هستیم اما سخت افزار بسیار مناسب به نظر می‌رسد بخصوص که قیمت شروع پایینی برای آن در نظر گرفته شده.

طراحی این لپ تاپ‌های LOQ تقریبا مشابه مدل‌های Legion است. طراحی مستطیلی شکل و طوسی رنگ با قابلیت انتخاب صفحه کلید RGB. در واقع خبری از رنگ‌ها یا طرح‌های مخصوص گیمینگ بسیاری از مدل‌ها نیست. به هر حال برای بسیاری از ما اجزای داخلی مهم‌تر از ظاهر هستند.

لپ تاپ های گیمینگ LOQ لنوو در CES 2024

لپ تاپ های گیمینگ LOQ لنوو در CES 2024

Lenovo سه مدل مختلف با نام‌های Lenovo LOQ 15IRX9 و Lenovo LOQ 15IAX9I و Lenovo LOQ 15IAX9 را برای بازار ایالات متحده (و یک مدل Lenovo LOQ 15AHP9 را برای دیگر بازارها) در نظر گرفته است. تمام این دستگاه‌ها وزنی بیشتر از ۲.۲۵ کیلوگرم خواهند داشت که برای یک ماشین گیمینگ مناسب بوده و البته که باتری ۶۰ وات برای آنها در نظر گرفته شده است.

کاربران قادر خواهند بود از بین پردازنده Intel Core i7 یا AMD Ryzen 7، تا گرافیک GeForce RTX 4060، تا ۱۶ گیگابایت رم، تا ۱ ترابایت SSD انتخاب کنند. همچنین دو گزینه برای نمایشگر در نظر گرفته شده که شامل ۱۴۴۰p WQHD با نرخ نوسازی ۱۶۵ هرتز و زمان پاسخ دهی ۵ میلی ثانیه یا ۱۰۸۰p با نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز می‌شود.

در آخر باید اشاره کنیم که لپ تاپ‌های LOQ 2024 با چیپ LA AI عرضه می‌شوند که در CES سال گذشته معرفی شد. این چیپ سیستم شما را ارزیابی کرده و آن را به نحوی تنظیم می‌کند که عملکرد بهتری داشته باشد. به بیان دیگر به شکلی هوشمند شاهد فریم ریت بیشتر و مصرف انرژی بهینه‌تر خواهیم بود.

  • Lenovo LOQ 15IRX9 عرضه در آپریل ۲۰۲۴ با شروع قیمت ۷۹۹ دلار
  • Lenovo LOQ 15IAX9I عرضه در آپریل ۲۰۲۴ با شروع قیمت ۷۴۹ دلار
  • Lenovo LOQ 15IAX9 عرضه در آپریل ۲۰۲۴ با شروع قیمت ۷۴۹ دلار

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.