لپ تاپ های سری Blade ریزر با نمایشگرهای رده بالا معرفی شدند

لپ تاپ های سری Blade ریزر در مراسم CES 2024 با پردازنده‌های نسل چهاردهم اینتل و با تمرکز بر بخش صفحه نمایش به نمایش درآمدند.

همانطور که انتظار می‌رفت نمایشگاه CES 2024 در لاس وگاس در حال انجام است و Razer از لپ تاپ‌های سری Blade 2024 رونمایی کرد. هفته گذشته، این برند برخی از جزئیات کلیدی آخرین پیشنهادات را به اشتراک گذاشت. خط تولید Blade 2024 شامل انواع ۱۴، ۱۶ و ۱۸ اینچی است. Blade 16 و Blade 18 اولین لپ‌تاپ‌های دنیا با تمرکز بر بخش نمایشگر هستند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


لپ تاپ های سری Blade ریزر

این لپ‌تاپ با شروع Razer Blade 16، اولین لپ‌تاپ جهان با صفحه نمایش OLED 16 اینچی با وضوح ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ پیکسل، نرخ تازه‌سازی ۲۴۰ هرتز و زمان پاسخگویی ۰.۲ میلی‌ثانیه است. گفته می‌شود پنل OLED با همکاری سامسونگ ساخته می‌شود. همچنین این اولین لپ‌تاپ دارای گواهینامه VESA Clear MR 11000 برای تاری حرکت است. Blade 16 در گزینه‌های مینی ال ای دی دو حالته ارائه می‌شود. این لپ تاپ دارای صفحه کلید RGB، راه اندازی چهار بلندگو و شاسی آلومینیومی آنودایز شده با آرم Razer با نور پس زمینه است.

در بخش تراشه، Razer Blade 16 به پردازنده‌های نسل چهاردهم اینتل Core i9-14900HX مجهز شده است. می‌توان آن را با کارت گرافیک کارت گرافیک Nvidia GeForce RTX 4090 جفت کرد و می‌تواند تا ۱۷۵ وات برق مصرف کند. این دستگاه تا ۱۶ گیگابایت رم و ۱ ترابایت حافظه SSD دارد. همچنین دارای فناوری محفظه بخار ثبت شده این برند برای دفع گرما است. Razer Blade 16 دارای برچسب قیمتی ۲۹۹۹ دلاری است و برای پیش خرید از وب سایت این برند آماده عرضه است.

Blade 16 18

Blade 16 18

در مورد Razer Blade 14، این یک پیشنهاد قابل حمل برای گیمرهایی است که دائما در حال حرکت هستند. آخرین مدل در مقایسه با مدل سال گذشته ارتقاء تدریجی دارد. این دستگاه دارای صفحه نمایش ۱۴ اینچی دارای تاییدیه Calman با وضوح QHD+ و نرخ تازه سازی ۲۴۰ هرتز است. در داخل به پردازنده AMD Ryzen 9 8945HS با ویژگی‌های هوش مصنوعی مجهز شده است. این پردازنده گرافیکی RTX 4070 با ۱۴۰ وات TGP دارد. ادعا می‌شود که Blade 14 تا ۱۰.۵ ساعت عمر باتری دارد.

Razer به تازگی نگاهی اجمالی به Blade 18 ارائه کرده است. این برند جزئیات زیادی را فاش نکرده است. برای تعریف مجدد دسته لپ‌تاپ‌های گیمینگ با فرمت بزرگ تبلیغ می‌شود. Blade 18 همانطور که قبلاً گفته شد اولین لپ تاپ ۱۸ اینچی جهان با صفحه نمایش ۴K 165Hz است. این دستگاه دارای پورت ThunderBolt 5 است که از شارژ ۲۴۰ واتی، انتقال داده ۱۲۰ گیگابیت بر ثانیه و نرخ به روز رسانی ۵۴۰ هرتز پشتیبانی می‌کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد لپ تاپ های سری Blade ریزر چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک گذاشته و اخبار فناوری را از تکراتو دنبال کنید.

.

منبع: Gizmochina

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.