لپ‌تاپ Pavilion Aero 13 شرکت HP با پردازنده‌های AMD Ryzen 8040HS!

مدل‌های Pavilion Aero 13 امسال بالاخره به معماری Zen 4 شرکت AMD مجهز شدند، زیرا شرکت HP گزینه‌های APU را به پردازنده Ryzen 7 8040HS ارتقا داده است. با توجه به افزایش نیاز به پردازش هوش مصنوعی، پیکربندی پایه این لپ‌تاپ شامل حداقل ۱۶ گیگابایت رم LPDDR5x-6400 به جای ۸ گیگابایت، به علاوه حداقل ۵۱۲ گیگابایت حافظه SSD خواهد بود. بر اساس برنامه‌ریزی‌ها این محصول برای ماه می در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت و قیمت آن از ۸۰۰ دلار شروع می‌شود.

لپ‌تاپ Pavilion Aero 13 ultrabook شرکت HP با پردازنده‌های AMD Ryzen 8040HS!
لپ‌تاپ Pavilion Aero 13 ultrabook شرکت HP با پردازنده‌های AMD Ryzen 8040HS!

شرکت HP در سال ۲۰۲۴ به سوی پردازنده‌های AMD Hawk Point Ryzen 8040HS در مدل‌های Pavilion Aero 13 حرکت می‌کند

در سال گذشته، مدل‌های Pavilion Aero 13 ارتقای مختصری در مشخصات دریافت کردند که متأسفانه شامل هیچ پردازنده جدیدی از شرکت AMD با هسته‌های Zen 4 نبود. با این حال، در سال ۲۰۲۴، شرکت HP از پردازنده‌های محبوب فونیکس عبور می‌کند و مستقیماً به سراغ APU‌های Hawk Point Ryzen 8040HS خواهد رفت تا آخرین مدل‌های Aero 13 را تامین کند.

شرکت HP به همراه ارتقا به APU های جدید Hawk Point که شامل نسخه‌هایی مانند Ryzen 5 8640U ، Ryzen 7 8840U و Ryzen 7 8840HS است، همچنین مشخصات رم را به LPDDR5x-6400 افزایش خواهد داد. علاوه بر این، به نظر می‌رسد که مشخصات پایه از ۸ گیگابایت رم / ۲۵۶ گیگابایت حافظه SSD به ۱۶ گیگابایت رم / ۵۱۲ گیگابایت SSD ارتقا یافته است تا تجربه‌ای بهتر با هوش مصنوعی را به کاربران ارائه دهد.

لپ‌تاپ Pavilion Aero 13 ultrabook شرکت HP با پردازنده‌های AMD Ryzen 8040HS!
لپ‌تاپ Pavilion Aero 13 ultrabook شرکت HP با پردازنده‌های AMD Ryzen 8040HS!

در رابطه با نمایشگر باید گفت که شرکت HP هیچ گزینه ۱۳.۳ اینچی ارتقا یافته‌ای را نسبت به پنل‌های IPS موجود ۱۹۲۰ در ۱۲۰۰ و ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ با حداکثر روشنایی ۴۰۰ نیت و فضا رنگی ۱۰۰ درصد sRGB ارائه نمی‌دهد. این شاسی کمی بزرگتر از مدل ۲۰۲۳ است و ابعاد آن ۱۱.۷ در ۸.۳ در ۰.۷ (۲۹.۷ در ۲۱ در ۱.۷ cm) و وزن آن ۲.۲ پوند (کمتر از ۱ کیلوگرم) است. شرکت HP برای حفظ وزن تا حد ممکن، تنها یک باتری ۴۳ وات ساعتی را ارائه می‌دهد.

انتخاب پورت‌ها با برخی اصلاحات همراه است. اکنون دو پورت USB-C 3.2 Gen 2 وجود دارد، و یکی از دو پورت USB-A 3.2 نیز Gen 2 است، همچنین، این لپ‌تاپ از خروجی ویدئو HDMI 2.1 و جک صدا پشتیبانی خواهد کرد. به دلایلی، شرکت HP نمی‌خواهد پورت‌های USB4 را در این مدل‌ها قرار دهد. با توجه به پروفایل باریک دستگاه، در این لپ‌تاپ فقط اتصال بی‌سیم از طریق کارت‌های Wi-Fi 6 + BT 5.3 یا Wi-FI 6E + BT 5.3 ارائه خواهد شد.

لازم به ذکر است که ارتقا دیگری نیز با وبکم ارائه شده است که وضوح آن از ۷۲۰p به ۵ مگاپیکسل افزایش یافته است و اکنون دارای یک سنسور IR برای اهداف امنیتی است. این ارتقا جدید منجر به حذف حسگر اثر انگشت شد.

فروشگاه آنلاین شرکت HP و آمازون، فروش مدل ۲۰۲۴ را در ماه می با قیمت ۸۰۰ دلار به بالا آغاز خواهند کرد.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.