لپ‌تاپ MSI Monarch 13 با نمایشگر OLED 2.8K معرفی شد [+مشخصات و قیمت]

لپ‌تاپ MSI Monarch 13 جدیدترین محصول ام اس آی با پردازنده قدرتمند نسل ۱۴ اینتل و نمایشگر OLED با کیفیت ۲.۸K رونمایی شد. این لپ‌تاپ با ظرافت خاصی ساخته شده است.

شرکت MSI با معرفی لپ‌تاپ MSI Monarch 13 نشان داد که یک لپ‌تاپ سبک وزن تا چه حد قادراست در زمینه مشخصات به‌روز و قدرتمند باشد. دنیای لپ‌تاپ‌ها وارد مرحله‌ای جدید شده و کمپانی‌های مطرح تولیدکننده این دستگاه الکترونیکی روز‌به‌روز درحال پیشرفت هستند و محصولاتی را تولید می‌کنند و تماماً نوآوری درشان نهفته است.

اگر نگاهی به MSI Monarch بیندازید، می‌بینید که این لپ‌تاپ هم در بخش طراحی و هم در بخش مشخصات سخت‌افزاری رده بالا محصوب می‌شود و می‌تواند با مک‌بوک‌های اپل رقابت کند. در ادامه با مشخصات MSI Monarch 13 همراه ما باشید.

بیشتر بخوانید: لپ تاپ لنوو Xiaoxin Air 14 با پردازنده Ryzen رسما معرفی شد [+ قیمت و مشخصات]

لپ‌تاپ MSI Monarch 13 با پردازنده نسل ۱۴ اینتتل معرفی شد

MSI Monarch 13 جدیدترین محصول MSI است که از پردانده قدرتمند اینتل بهره می‌برد. این لپ‌تاپ با کلیه استانداردهای اینتل منطبق است و در کمتر از ۱ ثانیه می‌تواند از حالت Sleep به آماده کار درآید.

لپ‌تاپ MSI Monarch 13 بسیار سبک است و فقط ۹۹۰ گرم وزن دارد. ضخامت این محصول تنها به ۱۶.۹ میلی‌متر می‌رسد. در این لپ‌تاپ یک نمایشگر ۱۳.۳ اینچی OLED با وضوح ۲.۸K به‌کار رفته است که رنگ‌های جذابی را نمایش می‌دهد و ۱۰۰ گاموت رنگی DCI-P3 را در بر می‌گیرد.

لپ‌تاپ MSI Monarch 13 با پردازنده نسل 14 اینتتل معرفی شد

لپ‌تاپ MSI Monarch 13 با پردازنده نسل 14 اینتتل معرفی شد

در زیر پوسته Monarch 13 پردازنده اینتل Core Ultra 7 155H و کارت گرافیک آرک قرار گرفته است. این دستگاه همچنین ۳۲ گیگابایت رم و ۱ ترابایت حافظه SSD دارد. در بخش فناوری‌های ارتباطی هم با دو درگاه تاندربولت ۴، یک HDMI 2.1 و یک درگاه microSD روبه‌رو هستیم.

یکی از ویژگی‌های جذاب MSI Monarch 13 باتری ۷۵ وات‌ساعتی آن است که تا ۱۶ ساعت شارژدهی ارائه می‌کند. این باتری همچنین با شارژ سریع ۱۰۰ وات سازگار است. این لپ‌تاپ به دوربین کاهش نویز سه‌بعدی، چند میکروفن و وای‌فای ۷ نیز مجهز شده است.

از زمانی که نسل چهاردهم پردازنده‌های اینتل برای لپ‌تاپ‌ها معرفی شد، شرکت‌های زیادی نسخه‌های جدید لپ‌تاپ‌های خود را معرفی کرده‌اند. اینتل با این نسل قدرت بالایی را در اختیار کامپیوترهای قابل‌حمل قرار می‌دهد و این پردازنده‌ها درعین‌حال انرژی زیادی مصرف نمی‌کنند. از طرف دیگر، پردازنده‌های جدید اینتل برای انجام پردازش‌های هوش مصنوعی بهینه‌سازی شده‌اند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص لپ تاپ جدید MSI چیست؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.