لپتاپ گیمینگ نیترو ۱۷ ایسر با نمایشگر ۱۶۵ هرتز و پردازنده آلدرلیک اینتل معرفی شد

نمایشگاه CES 2023 دیگر به صورت رسمی آغاز شده و شرکت‌های فعال در حوزه فناوری و تجهیزات الکترونیکی یکی پس از دیگری از جدیدترین محصولات خود رونمایی می‌کنند. ایسر هم از نسل جدید لپتاپ های گیمینگ سری نیترو خود رونمایی کرده است. Acer Nitro 17 لپتاپی است که در این مطلب از آن خواهیم گفت. با ما همراه باشید.

انویدیا و اینتل حضور پررنگی در CES 2023 دارند و محصولات زیادی با سخت‌افزارهای جدید این دو شرکت توسط سازندگان رونمایی شده است. شرکت ایسر هم حالا به جمع آن‌هایی پیوسته که از Raptor Lake و Ada Lovelace در نوت‌بوک جدید خود استفاده کرده است.

لپتاپ گیمینگ نیترو 17 ایسر

مشخصات لپتاپ گیمینگ نیترو ۱۷ ایسر

همانطور که از نام این لپ‌تاپ مشخص است، Nitro 17 به یک نمایشگر ۱۷.۳ اینچی IPS LCD مجهز شده. این نمایشگر دارای سه پیکربندی FHD 165 Hz، QHD 165 Hz یا FHD 144 Hz خواهد بود. سرعت پاسخگویی این پنل ۳ میلی‌ثانیه بوده و از فناوری Advanced Optimus شرکت انویدیا پشتیبانی می‌کند.

نیترو ۱۷ ایسر در درون خود پردازنده جدید اینتل، یعنی Raptor Lake Core i7 HX را جای داده است. البته نسخه Core i5 نیز در دسترس خواهد بود. هرچند که اشاره دقیق به SKU نشده، اما احتمالاً Core i7-13700HX یا Core i7-13650HX برای این نوت‌بوک در دسترس خواهد بود.

ایسر همچنین اشاره دقیقی به گزینه‌های گرافیکی این لپتاپ نکرده اما می‌دانیم که این لپ‌تاپ با کارت‌های گرافیک جدید RTX 4000 انویدیا نیز به فروش می‌رسد. در بالاترین نسخه Acer Nitro 17 دارای ۳۲ گیگابایت رم DDR5 4,800 و ۲ ترابایت PCIe Gen4 NVMe SSD خواهد بود. هر دو مؤلفه مذکور توسط کاربران قابل ارتقا هستند و دسترسی به آن‌ها بسیار آسان است.

لپتاپ گیمینگ نیترو 17 ایسر

از نظر قابلیت‌های اتصال لپ‌تاپ جدید ایسر دارای بلوتوث و Wi-Fi 6 است. از دیگر مشخصه‌های آن می‌تواند به نسبت ۸۱ درصدی نمایشگر به بدنه و نور RGB پس‌زمینه ۴منطقه‌ای اشاره کرد. نیترو ۱۷ دارای پورت‌های متنوعی است که این شامل دو پورت تاندربولت ۴.۰، یک پورت اترنت RJ45، سه USB 3.2 Gen2 Type-A، یک پورت  HDMI 2.1 و یک کارت‌خوان micro SD اشاره کرد.

نیترو ۱۷ ایسر ۳ کیلوگرم وزن دارد و با اشتراک یک ماهه Xbox Game Pass به فروش می‌رسد. فروش این دستگاه از ماه می ۲۰۲۳ (اواخر فروردین، اوایل اردیبهشت) آغاز می‌شود و قیمت آن در آمریکا و اروپا به‌ترتیب ۱۲۵۰ دلار و ۱۶۰۰ یورو خواهد بود.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.