لپتاپ هواوی میت بوک ایکس پرو ۲۰۲۴ تنها ۹۸۰ گرم وزن دارد

ریچارد یو، مدیرعامل هواوی CBG، لپتاپ میت بوک ایکس پرو ۲۰۲۴ جدید هواوی را سبک‌تر از نور توصیف می‌کند. وزن لپتاپ جدید تنها ۹۸۰ گرم (۲.۱۶ پوند) است که حدود ۳۰ درصد سبک‌تر از مدل باریک ۲۰۲۳ است. همچنین بسیار نازک است و سایز آن تنها ۱۳.۵ میلی‌متر است.

مشخصات لپتاپ میت بوک ایکس پرو هواوی

علیرغم کاهش وزن زیاد، این لپتاپ قدرتمندتر از همیشه است. پردازنده جدید اینتل اولترا ۹ (۱۸۵H) به‌طور کلی ۶۰ درصد سریعتر از Core i7 (1360P) سال ۲۰۲۳ است با پردازنده گرافیکی Arc جدید عملکرد را دوبرابر می‌کند.

مدل پایه میت بوک ایکس پرو با پردازنده Ultra 7 (155H)، ۱۶ گیگابایت رم و ۱ ترابایت SSD 1520 دلار / ۱۴۲۰ یورو قیمت دارد. قیمت مدل پرمیوم با Core اولترا ۹، ۳۲ گیگابایت رم و ۲ ترابایت SSD نیز ۱۵۰۰۰ یوان دارد. این لپتاپ در حال حاضر در مرحله پیش‌فروش است، اما فروش آن به‌زودی آغاز می‌شود‌.

مانند قبل، این لپتاپ ۱۴.۲ اینچی است از صفحه‌نمایش IPS LCD اولد است که با فرکانس ۱۲۰ هرتز (از ۹۰ هرتز) کار می‌کند و روشنایی آن را به ۱۰۰۰ نیت افزایش می‌دهد (دوبرابر چیزی که LCD می تواند انجام دهد). این نمایشگر رنگ‌های ۱۰ بیتی را با وضوح ۳۱۲۰ در ۲۰۸۰ پیکسل ارائه می‌کند. صفحه نمایش از ورودی لمسی (حداکثر ۱۰ انگشت) پشتیبانی می‌کند، اما یک ترک پد بزرگ نیز وجود دارد.

پردازنده‌های اولترا جدید اینتل دارای شتاب‌دهنده‌های هوش مصنوعی هستند که برای اجرای مدل هوش مصنوعی Pangu استفاده می‌شوند، که می‌تواند کارهایی مانند تولید زیرنویس در لحظه (برای فیلم‌ها و همچنین تماس‌های ویدیویی)، برداشتن یادداشت‌هایی که شما به آن دیکته می‌کنید و موارد دیگر را انجام دهد.

هواوی میت بوک ایکس پرو از باتری لیتیومی ۷۰ وات ساعتی بهره می‌برد که از شارژ سریع ۱۴۰ واتی پشتیبانی می‌کند. اگر باتری شما در وسط روز تمام شود، وصل‌کردن آن به برق برای ۱۰ دقیقه برای استفاده تا ۳ ساعت کافی است.

شارژ از طریق USB-C انجام می‌شود. برای اتصال، دو پورت Thunderbolt 4، Wi-Fi 6 (ax) و بلوتوث ۵.۳ وجود دارد. وب‌کم ویدیوی ۱۰۸۰p را ثبت می‌کند و از ۴ میکروفون و ۶ بلندگو به صورت پشت‌سر هم بهره می‌برد.

هواوی میت بوک ایکس پرو ۲۰۲۴ در رنگ‌های مشکی، سفید و آبی شفاف موجود است. با افزایش قدرت پردازشی اولترا ۹ تا ۴۰ وات، این لپ‌تاپ وعده می‌دهد که سبک‌تر از مک‌بوک پرو ۱۴ اپل و مک‌بوک ایر اپل باشد.

معرفی هدفون FreeBuds Lipstick 2 هواوی

لپتاپ هواوی میت بوک ایکس پرو 2024 تنها 980 گرم وزن دارد

این شرکت همچنین از هواوی FreeBuds Lipstick 2 رونمایی کرد. اگر با مدل قبلی آشنا نیستید، یک کیف شارژ به شکل رژ لب یک جفت هدفون را در خود جای داده است. این کیف دارای حکاکی تزئینی است و حتی می‌توانید یک بند را برای اتصال آن به کیف خود وصل کنید.

هدفون‌ها دارای گواهینامه Hi-Res Audio Wireless هستند و از کدک های L2HC و LDAC (حداکثر ۹۹۰ کیلوبیت‌برثانیه، ۹۶ کیلوهرتز در صدای ۲۴ بیتی) پشتیبانی می‌کنند. آنها می‌توانند صدایی تا ۱۶ هرتز را بازتولید کنند.

هواوی FreeBuds Lipstick 2 با قیمت ۱۷۰۰ یوان (۲۳۵ دلار / ۲۲۰ یورو / ۱۹۵۰۰ روپیه) پیش فروش می‌شود. این محصول در رنگ‌های سفید و مشکی موجود است.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.