لپتاپ‌ های گرم پرو ۲۰۲۴ الجی رونمایی شدند

الجی از جدیدترین سری لپتاپ‌ های گرم پرو ۲۰۲۴ (Gram Pro) با فناوری پیشرفته هوش مصنوعی رونمایی کرد. این سری شامل دو مدل استاندارد و همه‌کاره الجی گرم پرو ۳۶۰ است و در جهت ارائه طیف متنوعی از گزینه‌ها به کاربران طراحی شده است.

مشخصات لپتاپ‌ های گرم پرو ۲۰۲۴ الجی:

این لپ‌تاپ‌ها دارای پردازنده Intel Core Ultra 7 هستند که با واحد پردازش عصبی اختصاصی برای AI-Boost ترکیب شده است. این ادغام به نوت‌بوک اجازه می‌دهد تا بدون نیاز به اتصال به شبکه، عملیات هوش مصنوعی مستقل را اجرا کند و عملکرد کلی دستگاه را ارتقا دهد.

یکی از ویژگی‌های قابل‌توجه این سری، معرفی عملکرد AI Gram Link است که اشتراک‌گذاری یکپارچه فایل با حداکثر ۱۰ دستگاه اندروید و iOS را تسهیل می‌کند. علاوه بر این، کاربران می‌توانند تلفن‌های همراه و تبلت‌ها را با استفاده از صفحه‌کلید و ماوس نوت‌بوک کنترل کرده و راحتی و اتصال را افزایش دهند.

لپتاپ‌ های گرم پرو 2024 الجی رونمایی شدند

با توجه به گزینه‌های گرافیکی، کاربران می‌توانند کارت گرافیک Nvidia RTX 3050 را با حافظه ویدئویی ۴ گیگابایتی GDDR6 انتخاب کنند. طبق گزارش‌ها، همکاری با یک برنامه تولید تصویر هوش مصنوعی به کارت اجازه می‌دهد تا به ۵ تصویر در ثانیه دست یابد. این سری دارای صفحه‌نمایش WQXGA+ (2880 x 1800) با حداکثر نوسازی ۱۴۴ هرتز است.

نسخه ۱۶ اینچی این سری دارای کارت گرافیک داخلی RTX 3050 است. این دستگاه بدنه باریکی با ضخامت ۱۲.۴ میلی‌متر دارد و در مقایسه با نسل قبلی خود، ۲۱ درصد نازک‌تر است. این لپ‌تاپ با وزن ۱.۱۹ کیلوگرم، طراحی سبک و ویژگی‌های کاربردی مانند فن‌های دوگانه و افزایش ۵۸ درصدی مساحت لوله حرارتی را ترکیب می‌کند.

الجی گرم پرو ۳۶۰ که لپتاپی تبدیل‌پذیر (دو در یک) محسوب می‌شود نیز طراحی سبکی دارد، ضخامت آن ۱۲.۴ میلی‌متر و وزن آن ۱.۳۹ کیلوگرم است. این دستگاه دارای یک صفحه‌نمایش لمسی و قلم اختصاصی با پشتیبانی از شارژ بی‌سیم برای راحتی بیشتر کاربر است.

قیمت و تاریخ عرضه

قیمت سری گرم پرو الجی بر اساس اندازه صفحه‌نمایش، کارت گرافیک و مشخصات حافظه متفاوت است. قیمت‌ الجی گرم پرو استاندارد بین ۲.۵۴ میلیون وون (۱۹۵۸ دلار) و ۳.۳۴ میلیون وون (۲۵۷۴ دلار) است. در حالی که الجی گرم پرو ۳۶۰ با قیمتی بین ۲.۷۴ میلیون وون (۲۱۱۲ دلار) تا ۳.۱۹ میلیون وون (۲۴۵۹ دلار) روانه بازار می‌شود. پیش‌سفارش در کره جنوبی از ۱۲ تا ۲۵ دی (۲ تا ۱۵ ژانویه) برنامه‌ریزی شده است.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.