لوگوی نسخه جدید Call of Duty: Black Ops رویت شد

طبق جدیدترین گزارش، لوگوی جدیدی از نسخه بعدی عنوان Call of Duty: Black Ops رویت شده است که در پاییز امسال روانه بازار می‌شود. نسخه جدید Black Ops توسط استودیو‌های Treyarch و Raven Software توسعه می‌یابد.

گفتنی است لوگوی جدید را می‌توان در وب‌سایت رسمی Call of Duty koto مشاهده کرد؛ این لوگو روی یک کلاه حک شده است ولی به دلیل چین‌خوردگی بسیار سخت قابل‌مشاهده است؛ البته تصویر سپس توسط Legitimategamerz بازسازی و در رسانه «توییتر» (Twitter) منتشر شده است.

لوگوی جدید نشان می‌دهد تغییر جزئی در برند Black Ops انجام شده است و لوگو نسبت به سری اول Black Ops (2010-2015) دستخوش بازنگری شده است. رسانه «اینسایدر-گیمینگ» (Insider-Gaming) سال گذشته ادعا کرد بازی بعدی سری COD در زمان «جنگ خلیج فارس» اتفاق می‌افتد و نام کامل آن Call of Duty: Black Ops Gulf War خواهد بود.

رونمایی از لوگوی جدید Black Ops؛ جنگ در خلیج فارس!

رسانه Insider-Gaming همچنین اضافه کرد استودیو Raven Software با دیدگاه متفاوت بخش کمپین Black Ops Gulf War را می‌سازد و کاربران برای اولین بار شاهد گیم پلی جهان آزاد (Open-World) در این سری خواهند بود. از سوی دیگر، استودیو Treyarch وظیفه توسعه بخش مولتی‌پلیر و زامبی بازی را برعهده می‌گیرد.

انتظار می‌رود شرکت «اکتیویژن بلیزارد» (Activision Blizzard) بازی Call of Duty Black Ops: Gulf War را به طور رسمی در تابستان امسال معرفی می‌کند. هنوز تاریخ دقیق عرضه این عنوان مشخص نیست.

گفته می‌شود که Call of Duty 2025، با اسم رمزی Saturn، از استراتژی مشابه Modern Warfare 3 در سال ۲۰۲۳ پیروی می‌کند، جایی که بر پایه‌های بازی قبلی (در این مورد جنگ خلیج‌ فارس) ساخته می‌شود. نظر شما درباره لوگوی جدید Black Ops چیست؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.