لنوو از مانیتور گیمینگ فوق عریض Legion Y34w رونمایی کرد

مدتی است که لنوو در صنعت مانیتورهای گیمینگ حضور پیدا کرده است، اما هنوز محصولاتش آنچنان در بازارهای جهانی مورد توجه قرار نگرفته است. اما این شرکت همچنان به کار خود مشغول است و حالا از یک مانیتور گیمینگ جدید، به عنوان زیر مجموعه “Legion” با نام Legion Y34w رونمایی کرده است. نمایشگری که حداقل روی کاغذ امیدوارکننده به نظر می‌رسد.

رونمایی لنوو از مانیتور های جدید ۲۷ اینچی گیمینگ در CES

مانیتور Legion Y34w با پنل فوق عریض Mini-LED و قیمت زیر ۵۰۰ دلار

مانیتور گیمینگ Lenovo Legion Y34w از صفحه نمایش ۳۴ اینچی فوق عریض با پنل WQHD Mini-LED بهره می‌برد. انتخاب چنین پنلی برای این نمایشگر جالب است، زیرا ما تا پیش از این، شاهد ارائه‌های Mini-LED در مانیتورهای گیمینگ سطح بالاتری مانند Samsung Neo Odyssey G9 بوده‌ایم. با این حال، لنوو با انتخاب این پنل در Legion Y34w، و پیشنهاد قیمت زیر ۵۰۰ دلار امیدوار است با تبدیل کردن این محصول خود به یک گزینه مقرون به صرفه، نظر گیمرهای بیشتری را به خود جلب کند.

لنوو از مانیتور گیمینگ فوق عریض Legion Y34w رونمایی کرد

نمایشگر گیمینگ Lenovo Legion Y34w دارای نرخ تازه سازی ۱۶۵ هرتز با گواهی DisplayHDR 1000 است. همچنین از AMD Freesync Premium Pro با حداکثر روشنایی تا ۱۲۰۰ نیت پشتیبانی می‌کند. این مانیتور همچنین خروجی با کیفیت عالی را ارائه می‌دهد زیرا دارای طیف رنگی ۹۵٪ DCI-P3، عمق رنگ ۱۰ بیتی و دقت رنگ Delta E<2 است. در کل این مانیتور یک بسته عالی به حساب می‌آید که آن را هم برای بازی و هم برای تولید محتوا و کاربری‌های حرفه‌ای مناسب می‌کند.

وقتی صحبت از پورت‌های داخلی به میان می‌آید، Lenovo Legion Y34w دارای HDMI 2.1، DisplayPort 1.4 و رابط‌های USB-C با امکانات کامل است، اگرچه تعداد واقعی پورت‌ها هنوز مشخص نیست. علاوه بر این، یک ویژگی جالب دیگر در این نمایشگر، این است که می‌تواند از دستگاه‌هایی با توان انتقال برق معکوس تا ۱۴۰ وات از طریق رابط USB-C پشتیبانی کند، که آن را به گزینه‌ای ایده‌آل برای استفاده در کنار لپ‌تاپ‌های گیمینگ تبدیل می‌کند.

مانیتور Ultrawide Legion Y34w

صفحه‌نمایش گیمینگ Lenovo Legion Y34w تنها یکی از محصولات زیادی است که انتظار می‌رود لنوو تحت این مجموعه عرضه کند. احتمالا این مانیتور تا ۲۹ جولای (۷ مرداد) با برچسب قیمتی کمتر از ۳۰۰۰ یوآن یا ۴۲۰ دلار آمریکا عرضه شود که با توجه به فناوری‌های به کار رفته در آن، به یکی از مقرون به صرفه‌ترین گزینه‌های بازار تبدیل خواهد شد. البته، لنوو هنوز به صورت رسمی اعلام نکرده است که این مانیتور به صورت جهانی عرضه خواهد شد یا تنها ویژه بازار کشور چین خواهد بود.

مطالب مرتبط:

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.