لنوو از اولین لپ‌تاپ جهان با نمایشگر شفاف OLED رونمایی می‌کند

به نظر می‌رسد که لنوو در آینده نزدیک از اولین لپ‌تاپ جهان با نمایشگر OLED شفاف در MWC 2024 رونمایی می‌کند. اطلاعات فاش‌شده ار طراحی اولیه نشان می‌دهد که این محصول برای اولین‌بار در دنیای لپ‌تاپ‌ها نمایشگر شفاف OLED دارد.

وقتی صحبت از زبان طراحی در صنعت لپ‌تاپ به میان می‌آید، تولیدکنندگان تمایل دارند به همان چیدمان «خسته‌کننده» پایبند باشند و تنها ویژگی‌های زیبایی‌شناختی را در تغییر نسل اضافه کنند. با این حال، به نظر می‌رسد که لنوو تصمیم گرفته سنت‌شکنی کند. زیرا گزارش Windows حاکی از آن است که این شرکت در حال آماده‌سازی لپتاپی با نمایشگر شفاف است که هنوز مطمئن نیستیم چگونه کار خواهد کرد.

لپ‌تاپ لنوو با نمایشگر شفاف OLED

برای اولین‌بار در نمایشگاه CES 2024 با نمایشگرهای شفاف آشنا شدیم؛ زمانی که الجی از اولین تلویزیون OLED شفاف جهان رونمایی کرد که گفته می‌شد به‌صورت بی‌سیم نیز تغذیه می‌شود. در حالی که این فناوری هنوز در مرحله اولیه است، لنوو به سرعت وارد بازار می‌شود. البته این اقدام معقول به‌نظر می‌رسد زیرا صنعت به شدت به چنین نوآوری‌هایی در طراحی نیاز دارد. براساس اطلاعات موجود، لپ‌تاپ شفاف لنوو از طراحی بدون حاشیه با نمایشگر کاملاً شفاف بهره می‌برد، اما بقیه ساختار با تغییرات زیادی همراه نخواهد بود.

لنوو از اولین لپ‌تاپ جهان با نمایشگر شفاف OLED رونمایی می‌کند

صفحه‌نمایش شفاف دستگاه شما را بسیار تعاملی‌تر می‌کند و ظاهری آینده‌نگر به آن می‌بخشد، اما هنوز مشخص نیست که در بلندمدت چقدر چگونه ظاهر خواهد شد. علاوه بر این،با توجه به تصاویر اولیه لپتاپ شفاف لنوو باید انتظار لپ‌تاپی شبیه به ایسوس Zenbook Duo را داشت که در نمایشگاه CES 2024 رونمایی شد. لپ‌تاپ لنوو مانند مدل ایسوس ممکن است دو صفحه‌نمایش داشته باشد و خبری از دکمه‌ فیزیکی روی شاسی آن نباشد.

هنوز برای نتیجه‌گیری در مورد این محصول زود است، زیرا لنوو ممکن است مصرف‌کنندگان را غافلگیر کند. به طور کلی، این شرکت در حوزه نوآوری در زبان طراحی بخش لپتاپ موفق است. جدای از آن، شایعه شده است که لنوو ارتقاهایی را برای مجموعه «Thinkbook» خود در نظر گرفته است.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.