لانچ تریلر فصل نوزدهم Apex Legends منتشر شد [تماشا کنید]

لانچ تریلر فصل نوزدهم Apex Legends منتشر شد [تماشا کنید]

کم کم به شروع فصل نوزدهم Apex Legends تحت عنوان Ignite نزدیک می‌شویم و پس از معرفی شخصیت جدید Conduit در هفته گذشته، اکنون ریسپاون لانچ تریلر فصل را منتشر کرده است.

<!–

–>

در این تریلر نگاهی به جدیدترین Legend، صحنه‌هایی از مبارزه Conduit در میدان جنگ و چند نکته در مورد توانایی‌های او داریم که در زیر می‌توانید مشاهده کنید:

.cls-1{fill:#231f20;}.cls-2{fill:#ed145b;}


مطلب پیشنهادی:چرا بازی ها شبیه تریلرهاشون نیستند؟ [تماشا کنید]
چرا بازی ها شبیه تریلرهاشون نیستند؟ [تماشا کنید]چرا بازی ها شبیه تریلرهاشون نیستند؟ [تماشا کنید]

تریلر با Mirage، Gibraltar و Conduit شروع می‌شود که دور یک میز نشسته‌اند و سعی می‌کنند بهترین روش برای پخش تریلر فصل جدید را انتخاب کنند. این به خودی خود جالب است، زیرا نشان می‌دهد که لانچ تریلرهای فصلی در واقع بخشی از داستان Apex Legends هستند و هر شخصیت جدید در نحوه به تصویر کشیدن خود تصمیم می‌گیرد.

Apex LegendsApex Legends

تریلر در نهایت با اعلام این موضوع به پایان می‌رسد که گیم‌پلی فصل نوزدهم Apex Legends: Ignite همین پنجشنبه منتشر خواهد شد. با نزدیک شدن به فصل جدید فراموش نکنید که بتل پس Resurrection خود را به پایان برسانید و قبل از پایان فصل، تمام لوت‌های رایگان رویداد Doppelganger را باز کنید.

چندی پیش باخبر شدیم که پست مالون (Post Malone)، رپر، خواننده و ترانه‌سرا مشهور آمریکایی قرار است ماه نوامبر رویداد خود را در ایپکس لجندز برگزار کند. او با انتشار یک ویدیو در ایکس از یک رویداد جدید دو هفته‌ای خبر داد که از ۱۶ آبان در ایپکس لجندز برگزار می‌شود.

برای فصل جدید شاهد بازگشت نقشه استورم پوینت با تغییرات بزرگی خواهیم بود. این فصل در ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه (به وقت ایران) روز پنجشبه، ۴ آبان آغاز خواهد شد.


مطلب پیشنهادی:چرا ایپکس لجندز در حال مرگ است؟ [تماشا کنید]داستان یک سقوط
چرا ایپکس لجندز در حال مرگ است؟ [تماشا کنید]چرا ایپکس لجندز در حال مرگ است؟ [تماشا کنید]


نکات ایرانی بازی اساسینز کرید میراژ

خالق فاینال فانتزی کنترلر ایکس باکس را برای خود شخصی‌سازی کرده است - ویجیاتوخالق فاینال فانتزی کنترلر ایکس باکس را برای خود شخصی‌سازی کرده است - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.