لازمه «گفتمان کار و تلاش»، وجود «پیوست رسانه‌ای» برای فعالیت‌های دستگاه‌های اجرایی است

رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت با تاکید بر ضرورت وجود پیوست رسانه‌ای برای اقدامات و فعالیت های دولت گفت: این پیوست رسانه‌ای که باعث می‌‌شود فعالیت‌ها به درستی تببین شود، لازمه شکل‌گیری «گفتمان کار و تلاش» است.

به گزارش سیناپرس از مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری،  سپهر خلجی که در بیست و پنجمین نشست شورای هماهنگی روابط عمومی دستگاه های اجرایی به میزبانی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری سخن می‌گفت، خاطرنشان کرد: حوزه فعالیت معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، عجین با فناوری و نوآوری است و به همین جهت شاهد روایت مستمر اخبار خوب و امیدآفرین از سوی معاونت علمی هستیم. شخص معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رییس‌جمهور هم در جلسات دولت، اخبار خوبی از دستاوردها و حرکت‌های رو به جلوی فناورانه که دارای پیامدهای مثبت اقتصادی است ارائه می‌دهند؛ امری که در هجوم رسانه های بیگانه، پمپاژ ناامیدی از سوی دشمن و فضاسازی‌های رسانه‌ای علیه دولت، امری امیدوارکننده است.

وی با تاکید بر ضرورت هم‌افزایی، هم‌فکری و هم‌دلی دستگاه‌ها در بازتاب و ضریب‌بخشی رسانه‌ای به فعالیت‌ها و دستاوردهای دولت‌، عنوان کرد: هر کدام از دستگاه ها که موفقیت و دستاوردی کسب کنند، قطعاً ضمن اهتزاز پرچم دولت، سربلندی و تسری امید در کشور را به ارمغان می‌آورد؛ بنابراین بخش اطلاع‌رسانی دستگاه‌ها باید در مسیر موفقیت دیگر بخش‌ها تلاش کنند. وجود آسیب در یک دستگاه، ضمن آسیب رساندن به همان دستگاه به تصویر کلی دولت نیز آسیب وارد می کند و بنابراین تصویرسازی دقیق و اطلاع رسانی صحیح از اهمیت بالایی برخوردار است.

خلجی با بیان این‌که رییس جمهور هم بر اهمیت بعد رسانه‌ای اقدامات و دستاوردهای دولت تاکید دارد، افزود: باورپذیر کردن دستاوردهای دولت یکی از رسالت های بخش اطلاع رسانی دستگاه‌ها به شمار می‌رود و یکی از لازمه های تحقق این امر، تکرار و استمرار است. به همان صورت که جریان معاند با تکرار چندین باره تلاش می‌کند تا تصویر منفی را ایجاد و ماندگار کند، تکرار دستاوردهای دستگاه‌ها، معرفی تلاش‌ها و بیان حقایق به آگاهی عمومی و فهم جامعه از واقعیت کمک می‌کند.

وی تصریح کرد: عمده تمرکز جریان تخریبی بر روی حوزه اقتصادی است چرا که نقش مهمی در معیشت و روزمره مردم دارد و لازم است دست اندرکاران رسانه ای و اطلاع رسانی همه دستگاه ها و وزارتخانه ها، به ویژه بخش‌های اقتصادی دولت، انسجام، هم افزایی و همدلی را قوت بخشند.

نوشته لازمه «گفتمان کار و تلاش»، وجود «پیوست رسانه‌ای» برای فعالیت‌های دستگاه‌های اجرایی است اولین بار در خبرگزاری سیناپرس. پدیدار شد.

لینک منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.