قیمت گلکسی S24 سامسونگ چقدر خواهد بود؟

s23 series2 6434095ed00bf97407d198f7

سامسونگ به‌زودی سری گلکسی S24 را معرفی خواهد کرد؛ اما به‌جای استفاده از تراشه‌های اسنپدراگون، پردازنده‌‌ی اختصاصی خود، یعنی Exynos 2400 را در برخی از مدل‌های گوشی جدیدش به‌کار خواهد برد که می‌تواند به کاهش یا ثبات قیمت گوشی گلکسی اس ۲۴ کمک کند.

افزایش قیمت پردازنده اسنپدراگون باعث کاهش حاشیه‌ی سود تولیدکننده‌‌های موبایل می‌شود و آن‌ها را به دریافت هزینه‌ی اضافی از مشتری نهایی مجبور می‌کند. خوشبختانه، شایعات حاکی از آن است که به‌لطف اگزینوس ۲۴۰۰، قیمت‌ گوشی سامسونگ گلکسی S24 درمقایسه‌با قیمت گلکسی S23 تغییری نخواهد کرد.

تولید انبوه تراشه‌ی اگزینوس ۲۴۰۰ در کارخانه‌ی سامسونگ قطعاً هزینه‌ی کمتری از خرید تراشه‌ی اسنپدراگون ۸ نسل ۳ دارد و با وجود ثابت‌‌ماندن قیمت گلکسی S24 درمقایسه‌با نسل قبلی‌اش، تولید‌کننده‌ی کره‌ای از این جهت سود خواهد کرد.

طبق شنیده‌ها، انتظار می‌رود که سامسونگ حدود ۳۳ میلیون گوشی اس ۲۴ در سال ۲۰۲۴ بفروشد که رشد ۱۰ درصدی را درمقایسه‌با فروش اس ۲۳ در سال جاری نشان خواهد داد.

مقالات مرتبط

مشابه اتفاقی که برای گلکسی اس ۲۳ اولترا رخ داد، گلکسی S24 اولترا نیز احتمالاً به‌عنوان محبوب‌ترین گوشی از خانواده‌ی خودش انتخاب خواهد شد و این در‌نتیجه‌ی ویژگی‌های جذاب‌تری است که درمقایسه‌با اعضای دیگر دارد.

سامسونگ نقشه‌های خلاقانه‌ی دیگری هم برای فروش بیشتر محصولاتش دارد. برا مثال، غول فناوری کره‌ای درخواست ثبت عنوان تجاری AI Phone و AI Smartphone را داده است که نشان می‌دهد باید منتظر قابلیت‌های هوش مصنوعی بیشتری در گلکسی S24 باشیم.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.