قیمت کارت گرافیک GeForce RTX 4070 Ti 12 GB به زیر ۷۰۰ دلار کاهش یافت!

شرکت‌های AIB تخفیف‌های بزرگ و قابل توجهی را بر روی کارت‌های گرافیک GeForce RTX 4070 Ti کمپانی انویدیا ارائه می‌کنند تا بتوانند تا اندازه ممکن موجودی خود را از این کارت گرافیک‌ها خالی کنند زیرا مدل ۴۰۷۰ Ti SUPER به طور دائم جایگزین آن‌ها خواهد شد. در نتیجه این کاهش قیمت، کارت گرافیک‌های GeForce RTX 4070 Ti شرکت انویدیا اکنون با بها تمام شده ۶۷۹ دلار آمریکا در دسترس مصرف کنندگان هستند.

خبر خوشحال کننده این است که ما اکنون در میانه تخفیف‌های قیمت مناسب کارت گرافیک در سطح جهانی هستیم زیرا شرکت‌هایی مانند AMD نیز با کاهش قیمت تهاجمی در خط تولید RDNA 3 خود به میدان رقابت قدم می‌گذارند. همانطور که گفته شد، شرکای انویدیا در نهایت تصمیم گرفتند تا قیمت کارت گرافیک GeForce RTX 4070 Ti را کاهش دهند و در نتیجه آن مدل‌های Ventus 2X شرکت MSI اکنون با بها تمام شده کمتر از ۷۰۰ دلار در بازار به فروش می‌رسند.

لازم به ذکر است که قیمت هر دو نوع سیاه و سفید کارت‌های گرافیک GeForce RTX 4070 Ti Ventus شرکت MSI کاهش یافته‌اند، نسخه Ventus White با قیمت ۶۷۹.۹۹ دلار و مدل Ventus Black پس از اعمال کوپن‌های تخفیف ذکر شده، با قیمت ۶۸۹.۹۹ دلار در بازار به فروش می‌رسد. این کارت گرافیک در ابتدا با قیمت ۷۹۹ دلار آمریکا لیست شده بود، بنابراین این تخفیف، کاهش قیمتی بالغ بر ۱۰۰ دلار، برای هر مدل به حساب می‌آید.

  • کارت گرافیک GeForce RTX 4070 Ti Ventus 2X OC White شرکت MSI – با قیمت ۶۷۹.۹۹ دلار آمریکا (Newegg ایالات متحده)
  • کارت گرافیک GeForce RTX 4070 Ti Ventus 2X OC Black شرکت MSI – با قیمت ۶۸۹.۹۹ دلار آمریکا (Newegg ایالات متحده)
  • کارت گرافیک GeForce RTX 4070 Ti Ventus 2X OC Black شرکت MSI – با قیمت ۶۸۹.۹۹ دلار آمریکا (آمازون)

در حال حاضر، کارت گرافیک GeForce RTX 4070 Ti SUPER شرکت انویدیا به عنوان جایگزین رسمی نسخه RTX 4070 Ti در نظر گرفته می‌شود و از نظر عملکرد به ازای هر دلار، همتای SUPER حافظه VRAM بیشتر ۱۶ گیگابایتی و مشخصات هسته بهتری را ارائه می‌دهد که آن را به کارت گرافیک بهتر و یک گزینه عالی برای فروش در بازار بازی تبدیل می‌کند. با این حال، با این اصلاح قیمت، ممکن است برخی از مصرف‌کنندگان همچنان ترجیح دهند که نوع ساده‌تر را انتخاب کنند، با این وجود، ما منتظر یک کاهش قیمت معنی دارتر خواهیم بود زیرا با بررسی روند بازار این امر نزدیک به‌نظر می‌رسد. کارت گرافیک GeForce RTX 4070 SUPER شرکت انویدیا در حال حاضر با قیمت ۵۹۹ دلاری با نسخه RTX 4070 Ti رقابت می‌کند، بنابراین قبل از انتخاب نسخه قدیمی‌تر Ti باید این موضوع را در نظر بگیرید.

اگر به دنبال VRAM بالاتر هستید، کارت گرافیک Radeon RX 7900 GRE شرکت AMD نیز گزینه‌ای مناسبی برای شما خواهد بود، زیرا یک حافظه ۱۶ گیگابایتی ارائه می‌دهد. اما اگر عملکرد کلی را در نظر بگیرید، کارت گرافیک ۴۰۷۰ SUPER در حال حاضر گزینه بهتری است در حالی که نسخه ۴۰۷۰ Ti حدود ۵ درصد عملکرد بالاتری ارائه می‌کند. نسخه RTX 4070 Ti SUPER در مقایسه با کارت گرافیک مشابه بسیار سریع‌تر است، اما با قیمت بالاتری به فروش می‌رسد و باعث می‌شود با مدل RX 7900 XT رقابت کند.

با حرکت به سمت کارت گرافیک‌های نسل بعدی، نسل فعلی RDNA 3 شرکت AMD و Ada Lovelace SKU کمپانی انویدیا ممکن است شاهد کاهش قابل توجه قیمت باشند. از این رو، اگر به دنبال ارتقاء سیستم خود هستید، اکنون می‌تواند بهترین زمان برای انجام این کار باشد.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.