قیمت ساعت هوشمند شیائومی Watch S2 و هدفون بی‌سیم Buds 4 به بیرون درز کرد

قیمت ساعت هوشمند شیائومی Watch S2 و هدفون بی‌سیم Buds 4 قبل‌ از رونمایی رسمی به صورت آنلاین به بیرون درز کرده است. در حالی که قیمت Buds 4 حتی از Buds 3 Pro در زمان عرضه بیشتر خواهد بود، انتظار می‌رود Watch S2 با قیمتی کمتر از Watch S1 در هنگام عرضه وارد بازار شود. هر مگدو محصول در جریان رویداد سخت‌افزاری رونمایی از محصولات جدید شیائومی معرفی خواهند شد. انتظار می‌رود شیائومی این مراسم را اواخر هفته‌ی جاری برگزار کند.

 قیمت Watch S2 و Buds 4

درحالیکه شیائومی هنوز تاریخ عرضه جدیدی را برای Buds 4 یا Watch S2 اعلام نکرده، قیمت هر دو دستگاه قبلاً به‌بیرون درز کرده است. احتمالاً به یاد دارید که شیائومی قصد داشت این محصولات را در تاریخ ۱ دسامبر به همراه شیائومی ۱۳ و شیائومی ۱۳ پرو در چین عرضه کند. با این حال، همه شرکت‌های فناوری چینی رویدادها را به احترام درگذشت جیانگ زمین، رئیس‌جمهور سابق و دبیر کل حزب کمونیست به تعویق انداختند. حالا به‌نظر می‌رسد که شیائومی رویداد عرضه سخت‌افزاری خود را برای اواخر این هفته برنامه‌ریزی کرده‌است.

جزئیات قیمت ساعت هوشمند شیائومی Watch S2 و هدفون بی‌سیم Buds 4

براساس جزییات منتشرشده، شیائومی Buds 4 را با قیمت تقریبی ۶۰۰ یوان (۸۶ دلار آمریکا) روانه بازار خواهد کرد. در واقع این هدفون با قیمتی کمی ارزان تر از Buds 3 Pro عرضه خواهد شد. به طور معمول، شیائومی Buds 3 Pro با قیمت ۶۹۹ یوان (~ ۱۰۰ دلار آمریکا) به فروش می‌رسد. البته، شیائومی در حال حاضر این هدفون‌ها را با قیمت ۴۹۹ یوان (~۷۲ دلار آمریکا) به فروش می‌رساند. از طرفی دیگر، Buds 3 دارای MSRP 499 یوان (~۷۲ دلار آمریکا) عرضه شد. اما حالا شیائومی این هدفون‌ها را با ۲۰۰ یوان (۲۹ دلار آمریکا) تخفیف به قیمت ۲۹۹ یوان (~ ۴۳ دلار آمریکا) به فروش می‌رساند.

ساعت هوشمند شیائومی Watch S2 نیز با قیمت ۹۹۹ یوان (۱۴۳ دلار آمریکا) دردسترس خواهد بود. بد نیست بدانید که Watch S1 با قیمت ۱۰۹۹ یوان (۱۵۸ دلار آمریکا) عرضه شد این در حالیست که Watch S1 Pro در ماه آگوست با قیمت ۱۴۹۹ یوان (۲۱۵ دلار آمریکا) روانه بازار شد. به عبارت دیگر، اگرچه شیائومی قیمت نسل جدید هدفون‌های خود را افزایش داده است، ساعت هوشمند پرچمدار آن با کاهش قیمت عرضه خواهد شد. شیائومی با وجود اینکه رویداد هفته گذشته را به تعویق انداخت، چند مورد از مشخصات سخت‌افزاری Watch S2 را در این مدت تایید کرد.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.