قفل در جدید فیلیپس کف دست شما را به کلید تبدیل می‌کند

philips palm scanner lock 659c41e7fd49184092c4406e

فیلیپس که اغلب به‌عنوان تولید‌کننده‌ی انواع ریش تراش فیلیپس و مانیتور فیلیپس شناخته می‌شود، در نمایشگاه CES 2024 از قفل در هوشمندی با قابلیت تشخیص کف دست کاربران رونمایی کرد.

طبق بیانیه‌ی رسمی فیلیپس، قفل در هوشمند سری ۵۰۰۰ این شرکت، بدون نیاز به هیچ‌گونه کلیدی و تنها با استفاده از اسکن کف دست کاربران، امکان باز کردن در را دارد. فیلیپس می‌گوید قفل در موردبحث از الگو‌های پیچیده‌ای استفاده می‌کند و حتی در صورت کثیف بودن دست افراد، توانایی شناسایی آن‌ها را دارد.

علاوه‌بر موارد گفته شده، دو روش قدیمی وارد کردن پین‌کد و استفاده از کلید همچنان در دسترس هستند. کاربران می‌توانند با استفاده از برنامه‌ی Philips Home Access نیز در را باز کنند.

غول‌های فناوری بزرگی نظیر آمازون، از فناوری اسکن کف دست برای پرداخت‌ها و تایید سن استفاده می‌کنند، اما فیلیپس تنها شرکت بزرگی است که این ویژگی را در قفل‌های هوشمند خود به‌کار برده است.

محصول نام‌‌برده در بخش داخلی خود دارای حسگر‌های مجاورتی گوناگونی است که می‌توانند هنگام ورود و خروج به‌صورت خودکار در را باز و بسته کنند. قفل در هوشمند فیلیپس با دستیار صوتی آمازون و گوگل سازگاری دارد و از دستورات صوتی پشتیبانی می‌کند.

مقاله‌های مرتبط

قفل در هوشمند سری ۵۰۰۰ فیلیپس، یک دکمه‌ی زنگ در زیر صفحه‌کلید خود دارد که به‌محض فشار دادن آن، یک اعلان به گوشی صاحب‌خانه ارسال می‌شود.

جدیدترین قفل در هوشمند فیلیپس، از نیمه‌ی اول سال ۲۰۲۴ و با قیمتی حدود ۳۶۰ دلار در دسترس خواهد بود.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.