قسمت سوم ریمیک بازی Final Fantasy 7 تا سه سال آینده منتشر می‌شود

قسمت سوم ریمیک بازی Final Fantasy 7 تا سه سال آینده منتشر می‌شود

اسکوئر انیکس بازسازی فاینال فانتزی ۷ را به سه قسمت تقسیم کرد و می‌خواهد که نسخه سوم ریمیک بازی Final Fantasy 7 تا سه سال آینده به بازار منتشر شود. 

<!–

–>

در کتاب Final Fantasy 7 Remake Ultimania می‌توان مصاحبه‌ای از تتسویا نومورا (Tetsuya Nomura) پیدا کرد که به لطف یکی از کاربران توییتر ترجمه شده است. کارگردان فاینال فانتزی ۷ ریبرث اعلام کرده که داستان بازی سوم کامل بوده و کار صداپیشه‌های آن می‌تواند در آینده نزدیک آغاز شود. 


مطلب پیشنهادی:ویجی‌لاگ پلاس: موفقیت جدید سازنده الدن رینگ و نمایش جدید زلداتماشا کنید
ویجی‌لاگ پلاس: موفقیت جدید سازنده الدن رینگ و نمایش جدید زلداویجی‌لاگ پلاس: موفقیت جدید سازنده الدن رینگ و نمایش جدید زلدا

همچنین در این کتاب می‌توان صحبت‌های از یوشینوری کیتاسه (Yoshinori Kitase) نیز پیدا کرد که تهیه کننده فرانچایز است. کیتاسه به این موضوع اشاره کرده است که اسکوئر انیکس می‌خواهد پارت سوم این بازسازی را طی ۳ سال به بازار منتشر کند. خبر خوب این است که تیم توسعه دهنده دو پارت اول این بازسازی، کار روی بازی جدید را آغاز کرده است.

بازی Final Fantasy 7 بازی Final Fantasy 7

اگر اسکوئر انیکس بتواند طبق این برنامه پیش برود، پارت سوم ریمیک Final Fantasy 7 در سالگرد ۳۰ سالگی این بازی آماده عرضه خواهد بود. Final Fantasy 7 Rebirth یکی از بهترین بازی های سال ۲۰۲۴ محسوب می‌شود اما به نظر می‌رسد فروش آن کمتر از انتظارات اسکوئر انیکس و نصف پارت اول بوده است.

فاینال فانتزی ۷ ریبرث هم‌اکنون به صورت انحصاری روی پلی استیشن ۵ در دسترس قرار دارد.


مطلب پیشنهادی:صندلی داغ ویجیاتو ۱۵#؛ محمدرضا نوروزیدورهمی این هفته با نینجامون رو از دست ندید!
صندلی داغ ویجیاتو ۱۵#؛ محمدرضا نوروزیصندلی داغ ویجیاتو ۱۵#؛ محمدرضا نوروزی


چه بلایی سر کیلزون اومد؟

قسمت سوم ریمیک بازی Final Fantasy 7 تا سه سال آینده منتشر می‌شود - ویجیاتوقسمت سوم ریمیک بازی Final Fantasy 7 تا سه سال آینده منتشر می‌شود - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.