قسمت اول فصل دوم سریال Loki بیش از ۱۰ میلیون بار تماشا شده است

قسمت اول فصل دوم سریال Loki بیش از ۱۰ میلیون بار تماشا شده است

لوکی؛ خدای شرارت این روز‌ها در دیزنی پلاس پادشاهی می‌کند. فصل دوم سریال Loki تنها پس از پخش یک قسمت و گذشت سه روز به بیش از ۱۰ میلیون بازدید (به طور دقیق ۱۰.۹ میلیون) دست پیدا کرد. جالب است بدانید این رقم از تعداد بازدیدهای آخرین قسمت فصل اول این سریال، چهار برابر بیشتر است و با رسیدن به این نقطه، اکنون لوکی پشت سر فصل سوم سریال مندلورین (The Mandalorian) جایگاه دومین سریال پربیننده سال (در دیزنی پلاس) را به دست گرفته است.

<!–

–>


مطلب پیشنهادی:تفاوت بین دو فلز آدامانتیوم و ویبرانیوم در دنیای مارول چیست؟شبیه ولی متفاوت
تفاوت بین دو فلز آدامانتیوم و ویبرانیوم در دنیای مارول چیست؟تفاوت بین دو فلز آدامانتیوم و ویبرانیوم در دنیای مارول چیست؟

ارائه آمار بینندگان در سرویس‌های استریم هیچ‌گاه مرسوم نبوده است. با این حال اخیرا این روند افزایش یافته و دیزنی برای رسیدن به این آمار و ارقام، مقدار زمانی که یک سریال تماشا شده را بر مدت زمان خود سریال (به طور معمول هر اپیزود بین ۳۰ الی ۴۵ دقیقه) تقسیم می‌کند و از اعداد به دست آمده به عنوان آمار استفاده می‌کند. لازم به ذکر است که شبکه نتفلیکس نیز از چنین معیاری برای سنجیدن تعداد مخاطب و بازدیدها استفاده می‌کند.

بنابراین این‌طور که به‌نظر می‌رسد مخاطبان سریال لوکی هر روز بیشتر شده و این سریال روند روبه‌رشدی را مخصوصا در مقایسه با فصل اول در پیش گرفته است. از روایت چندجهانی و معماهای پیچیده‌ای که دنیای عظیم مارول را گسترده‌تر می‌کند تا داستان جذاب و اجراهای دوست‌داشتنی تام هیدلستون و اوون ویلسون (در نقش موبیوس) همواره باعث شده‌اند تا لوکی به یکی از برترین پروژه‌های سریالی مارول تبدیل شود.

فصل دوم سریال Lokiفصل دوم سریال Loki

در تریلر منتشر شده برای فصل دوم دیدیم لوکی دوباره به TVA برگشته و این اصولا خبر خوبی است. اما خبر بدی هم وجود دارد؛ اینکه او مدام به خطوط زمانی مختلف فرستاده می‌شود و باید در ماجراهای مهم و خطرناک تاریخی حضور پیدا کند. لوکی و موبیوس این بار با تهدیدات مختلفی از جمله نسخه دیگری از کانگ فاتح؛ ویکتور تایملی (با نقش‌آفرینی جاناتان میجرز) و بحران کمبود وقت مواجه هستند.

علاوه بر هیدلستون و ویلسون، که هوی کوان، سوفیا دی مارتینو، گوگو امبتا-را، وونمی موساکو، یوجین کوردرو، رافائل کاسال، تارا استرانگ، کیت دیکی، لیز کار، نیل الیس و جاناتان میجرز از جمله بازیگرانی هستند که در این اثر به نقش‌آفرینی پرداخته‌اند.

سریال Loki هر پنج‌شنبه از دیزنی پلاس پخش می‌شود و این روند تا تاریخ ۹ نوامبر (۱۸ آبان) ادامه دارد.


مطلب پیشنهادی:نقد سریال Silo | سیلو آخرالزمانیاولین برداشت از زندگی در پناهگاه
نقد سریال Silo | سیلو آخرالزمانینقد سریال Silo | سیلو آخرالزمانی


ویجی‌لاگ پلاس: مشکلات شدید ناتی داگ و انتشار اساسینز کرید میراژ

لانچ تریلر بازی Lords of the Fallen منتشر شد - ویجیاتولانچ تریلر بازی Lords of the Fallen منتشر شد - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.