قابلیت کراس‌پلی و شخصیت Peacemaker هفته آینده به Mortal Kombat 1 می‌آیند

استودیو توسعه‌دهنده «ندرلم» (NetherRealm) اعلام کرده است آپدیت هفته آینده قابلیت کراس‌پلی (Cross-Play) را به بازی Mortal Kombat 1 خواهد آورد که کاربران «پلی‌ استیشن ۵» (PlayStation 5)، «ایکس‌ باکس سری ایکس/اس» (Xbox Series X/S) و پی‌سی (PC) را به هم پیوند می‌دهد. همچنین آن‌ها می‌توانند به شخصیت «پیس‌میکر» (Peacemaker) از دنیای DC دسترسی پیدا کنند.

طبق جدیدترین گزارش، کاربران هفته آینده به قابلیت Krossplay دسترسی پیدا می‌کنند؛ اما استودیو NetherRealm در حال حاضر اطلاعات بیشتری در مورد آن ارائه نکرده است. از سوی دیگر، بسیاری از کاربران از عرضه دیرهنگام قابلیت فوق‌الذکر در بازی MK1 انتقاد می‌کنند، در حالی که محصولات رقیب اعم از Tekken 8 و Street Fighter 6 از ابتدا به چنین ویژگی برخوردار بودند.

با این حال، قابلیت Krossplay یک ویژگی بزرگ برای بازیکنانی است که سعی در بازی کردن با دوستان خود در پلتفرم‌های مختلف دارند. علاوه‌براین، هفته آینده دو شخصیت جدید و تراز اول به مبارزان بازی Mortal Kombat 1 اضافه می‌شوند. شخصیت اول Peacemaker است که «جان سینا» (John Cena) صداپیشگی او را برعهده دارد و شخصیت دوم به نسخه زنانه «جانی کیج» تحتِ نام «جنت کیج» (Janet Cage) مربوط می‌شود.

قابلیت کراس‌پلی Mortal Kombat 1

تاریخ عرضه آپدیت کراس‌پلی و شخصیت Peacemaker برای بازی Mortal Kombat 1

ناگفته‌نماند شخصیت دوم به طور انحصاری به عنوان یک شخصیت «کمئو» (Kameo) در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت، فهرستی که می‌تواند در صورت نیاز از یک مبارز پشتیبانی کند. دارندگان Kombat Pack می‌توانند در زمان عرضه به صورت خودکار به شخصیت Janet Cage دسترسی پیدا کنند.

آپدیت «Krossplay» در تاریخ ۲۸ فوریه (مصادف با ۹ اسفند ۱۴۰۲) برای Mortal Kombat 1 منتشر خواهد شد. استودیو NetherRealm همچنین اعلام کرد نسخه آزمایشی بازی مذکور در اوایل ماه مارس به صورت محدود آغاز می‌شود. این نسخه از تاریخ ۷ مارس (۱۷ اسفند) آغاز می‌شود و تا تاریخ ۱۰ مارس (۲۰ اسفند) ادامه می‌یابد. نسخه آزمایشی شامل تمامی حالت‌های چندنفره آنلاین و محلی، دو فصل اول حالت Story و دسترسی به فهرست اولیه مبارزان بازی می‌شود.

کمپانی Warner Bros اخیراً اعلام کرد فروش بازی Mortal Kombat 1 از مرز ۳ میلیون نسخه عبور کرده است. شما می‌توانید تریلر معرفی شخصیت Peacemaker در بازی Mortal Kombat 1 را در پایین صفحه تماشا کنید:

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.