قابلیت عکاسی نجومی سرانجام در سامسونگ گلکسی S21 فعال شد

پس از مدت‌ها سرانجام با به‌روزرسانی تازه و بهبود برنامه‌های گالری و دوربین، ویژگی عکاسی نجومی در گوشی‌های سری S21 سامسونگ هم فعال شد.

شاید حدود دو سال از عمر سری گلکسی اس ۲۱ سامسونگ بگذرد، اما هر سه گوشی موجود این سری همچنان دستگاه‌های قدرتمندی محسوب می‌شوند که تا چند سال دیگر هم پاسخگوی نیازها هستند. سامسونگ همچنین در زمینه‌ی به‌روزرسانی‌ها در رده‌ی خود بهترین است که باعث می‌شود کاربری دستگاه‌های قدیمی‌تر، تا حد زیادی گسترش یابد.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A14 دو سیم کارت ظرفیت 64 گیگابایت و رم 4 گیگابایت

۷,۲۷۰,۰۰۰

تومان

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy S21 FE 5G دو سیم‌ کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 8 گیگابایت

۲۳,۱۹۹,۰۰۰

تومان

اکنون کاربران سری گلکسی S21 تازه‌ترین با جدیدترین به‌روزرسانی آوریل ۲۰۲۳ به ویژگی‌های «عکاسی نجومی» (Astrophoto) در برنامه‌ی Expert RAW دسترسی دارند.

سری گلکسی S21 یک به‌روزرسانی نسبتا سنگین ۱ گیگابایتی برای آوریل ۲۰۲۳ دریافت کرد که بهبود زیادی را در برنامه‌ی دوربین و گالری به همراه دارد. به نوشته‌ی SamMobile این به‌روزرسانی حتی باعث فعالیت شدن ویژگی‌های عکاسی نجومی در برنامه‌ی Expert RAW شده است.

مزیت اصلی ویژگی عکاسی نجومی اختصاصی این است که می‌توانید عکس‌هایی با نوردهی بسیار طولانی از آسمان شب بگیرید. برای ثبت چنین عکس‌هایی با گوشی خود، به آسمان صاف، آلودگی نوری کم و یک پایه با پایداری زیاد مانند سه پایه نیاز دارید.

پایه نگهدارنده گوشی موبایل کلومن مدل K-HD029

۴۵۰,۰۰۰

۱۹۹,۰۰۰

تومان

پایه نگهدارنده گوشی موبایل مدل M-360D

۴۷,۰۰۰

تومان

بدین ترتیب می‌توانید تصاویری با نوردهی طولانی تا ۱۰ دقیقه بگیرید که باعث می‌شود ستاره‌های آسمان شب دقیقا از دل گوشی Galaxy S21 شما در تصویر پدیدار شوند. همچنین می‌توانید از ویژگی Constellation Overlay برای مشخص کردن موقعیت ستاره‌ها و اجرام آسمانی نزدیک استفاده کنید.

عکاسی نجومی سامسونگ

توجه داشته باشید که برای استفاده از این قابلیت‌ها به آپدیت آوریل ۲۰۲۳ در گوشی سری گلکسی S21 خود و همچنین برنامه‌ی اختصاصی دوربین Expert RAW نیاز دارید که می‌توانید آن را از Galaxy Store دانلود کنید.

گفتنی است با توجه به اینکه عکاسی نجومی با به‌روزرسانی One UI 5.0 به گوشی‌های سری S22 آمد، پیش از این انتظار می‌رفت این ویژگی با به‌روزرسانی OneUI 5.1 برای گوشی‌های سری S21 در دسترس قرار بگیرد، اما روشن است که چنین چیزی محقق نشده است. در هر حال دیر رسیدن بهتر از هرگز نرسیدن است!

منبع: Android Authority

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy S21 FE 5G دو سیم‌ کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 8 گیگابایت

Adblock test (Why?)

لینک منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.