قابلیت عکاسی نجومی برای سری گلکسی S21 فعال شد

سامسونگ به تازگی ویژگی جدیدی را در سری گلکسی S21 خود معرفی کرده است که علاقه‌مندان به عکاسی را هیجان‌زده می‌کند. این شرکت سرانجام پشتیبانی از عکاسی نجومی را در گلکسی S21 ، S21+ و S21 اولترا از طریق برنامه Expert RAW که برای اولین‌بار در سری گلکسی S22 معرفی شد، فعال کرد. با این ویژگی جدید، این امکان برای کاربران فراهم شده که عکس‌های خیره‌کننده‌ای از آسمان شب، ستارگان و صورت‌های فلکی ثبت کنند. آنها حتی می‌توانند مکان صورت‌های فلکی را از طریق اپلیکیشن مشاهده کنند.

اگرچه انتظار می‌رفت که حالت عکاسی نجومی با به‌روز‌رسانی One UI 5.1 در سری گلکسی S21 و S20 فعال شود، اما همچنین اتفاقی نیفتاد. با این حال، با جدیدترین نسخه‌ اپلیکیشن Expert RAW، کاربران گلکسی S21 که آپدیت آوریل ۲۰۲۳ را دریافت کرده‌اند، اکنون می‌توانند از این ویژگی استفاده کنند. این حالت جدید قرار است در آینده نزدیک در سایر پرچمداران سامسونگ از جمله سری گلکسی S20 و دستگاه‌های گلکسی زد فولد ارائه شود.

قابلیت عکاسی نجومی  برای سری گلکسی S21  فعال شد

برای استفاده از این ویژگی، دارندگان گلکسی S21 باید آخرین نسخه Expert RAW را از فروشگاه گلکسی دانلود کرده و مطمئن شوند که گوشی آنها آخرین به‌روزرسانی نرم‌افزاری سیستم‌عامل آوریل ۲۰۲۳ را دریافت کرده است. با این حال، کاربران باید به این نکته مهم توجه داشته باشند که کیفیت عکس‌های نجومی تا حد زیادی به شفافیت آسمان منطقه بستگی دارد. این بدان معناست که کسانی که در شهرها زندگی می‌کنند ممکن است با بهترین نتایج مواجه نشوند.

جالب است بدانید که علاوه بر اخبار هیجان‌انگیز مربوط‌به ویژگی عکاسی نجومی در سری گلکسی S21، شایعاتی نیز درمورد برنامه‌های سامسونگ برای عرضه زودهنگام گلکسی زد فولد ۵ و گلکسی زد فلیپ ۵ به گوش می‌رسد. به گفته منابع آگاه، این شرکت ممکن است در اوایل جولای ۲۰۲۳ از دستگاه‌های مذکور رونمایی کند.

گفتی است که ساعاتی پیش رندرهای CAD از گلکسی زد فولد ۵ و گلکسی زد فلیپ ۵ به صورت آنلاین منتشر شدند. گلکسی زد فلیپ ۵ از طراحی صفحه‌نمایش جدیدی برخوردار است که شیک‌تر از همیشه به‌نظر می‌رسد. در حالی که گلکسی زد فولد ۵ این‌بار با طراحی لولای بهتری ظاهر شده است. در حالی که هنوز جزئیات بیشتری در مورد مشخصات و قابلیت‌های این دستگاه‌ها منتشر نشده است، طرفداران سامسونگ می‌توانند انتظار داشته باشند که در ماه.های آینده و با نزدیک‌شدن به تاریخ شایعه‌شده، اخبار بیشتری به بیرون درز کند.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.