قابلیت ارسال خودکار محتوای HD به پیام‌رسان واتس‌آپ اضافه خواهد شد

واتس‌آپ پیش‌تر در ماه آگوست ۲۰۲۳ از قابلیتی رونمایی کرد که امکان ارسال عکس‌ها با کیفیت بالاتر را در اختیار کاربران قرار می‌داد. بدین‌ترتیب کاربران قادر به ارسال تصاویر با رزولوشن کامل بودند.

کاربران بایستی رزولوشن مناسب برای هر تصویر را به‌صورت دستی و مجزا از یکدیگر انتخاب می‌کردند. بنابراین کارکرد این ویژگی با حالت ایده‌آل فاصله داشت.

اکنون بررسی نسخه بتا پیام‌رسان واتس‌آپ برای اندروید با شماره ورژن ۲.۲۴.۷.۱۷ نشان می‌دهد که تمامی تصاویر و ویدیوها به‌صورت خودکار می‌توانند با کیفیت اچ‌دی ارسال شوند. این ویژگی از طریق گزینه جدید Media Upload Quality در منو Storage and data قابل فعال‌سازی خواهد بود.

با انتخاب کیفیت استاندارد، مخاطب رسانه‌ای را در قالب یک فایل فشرده با حجم کمتر و کیفیت پایین‌تر به شکلی سریع‌تر دریافت خواهد کرد. به گفته واتس‌آپ، انتخاب گزینه اچ‌دی موجب افزایش ۶ برابری فضای اشغال شده توسط فایل و در نتیجه ارسال کندتر آن خواهد شد.

گزینه موجود در صفحه اشتراک‌گذاری رسانه به کاربران امکان می‌دهد تا در صورت نیاز، برخی فایل‌ها را با کیفیتی متفاوت ارسال نمایند. این ویژگی برای تعداد محدودی از تسترهای بتا عرضه شده است. این ویژگی پس از اصلاح تمامی مشکلات در قالب نسخه پایدار در دسترس عموم کاربران قرار خواهد گرفت. بنابراین کاربران بایستی اپلیکیشن خود را به‌صورت منظم از طریق گوگل پلی به‌روزرسانی نمایند.

gsmarena 001 132

gsmarena 001 132

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.