فیل اسپنسر نمی‌خواهد تمام فرنچایزهای ایکس باکس را به بازی‌های موبایل تبدیل کند

فیل اسپنسر نمی‌خواهد تمام فرنچایزهای ایکس باکس را به بازی‌های موبایل تبدیل کند

فیل اسپنسر به تازگی اعلام کرده که خرید اکتیویژن بلیزارد توسط مایکروسافت منجر به تطبیق تمامی فرنچایزهای ایکس باکس برای موبایل نخواهد شد.

<!–

–>

در حالی که از این معامله ۶۹ میلیارد دلاری به عنوان اقدام بزرگ مایکروسافت برای تصاحب Call of Duty یاد می‌کنند، رئیس Xbox به طور مداوم ادعا می‌کند که این خرید عمدتاً ناشی از جاه‌طلبی‌های بازی‌های موبایل شرکت بوده است.

آبان ماه سال گذشته، رئیس بخش بازی‌های مایکروسافت تا آنجا پیش رفت که گفت اگر تجارت ایکس‌ باکس نسبت به موبایل «بی تفاوت» باقی بماند، «توجیه ناپذیر» می‌شود.


مطلب پیشنهادی:مقایسه عملکرد ویندوز ۱۰ با ویندوز ۱۱ در بازی‌هابهترین سیستم عامل برای گیمرها کدام است؟
مقایسه عملکرد ویندوز ۱۰ با ویندوز ۱۱ در بازی‌هامقایسه عملکرد ویندوز ۱۰ با ویندوز ۱۱ در بازی‌ها

پس از تکمیل بزرگ‌ترین معامله صنعت بازی، ایکس باکس به عنوان مالک King سازنده Candy Crush و عناوینی از جمله Call of Duty Mobile و Diablo Immortal حضور عمده‌ای در بازی‌های موبایل خواهد داشت.

اسپنسر این هفته در پادکست رسمی ایکس باکس گفت:

هیچ راهی برای ترسیم آینده بدون قرار گرفتن بر روی پلتفرمی که بیشتر سیاره زمین روی آن بازی می‌کند، وجود ندارد. بازی‌ها متفاوت هستند، مدل‌های کسب‌وکار متفاوت هستند، کل نحوه توزیع شما، نحوه یافتن بازی‌ها متفاوت است.

فکر می‌کنم برای ما حیاتی است که به وعده خود برای دسترسی به بیش از سه میلیارد نفری که بازی‌های ویدیویی را تجربه می‌کنند، برای دستیابی به افراد بیشتر و بیشتر، عمل کنیم.

ایکس باکسایکس باکس

او ادامه داد:

البته به این معنی نیست که می‌خواهم همه فرنچایزهایمان را به مجموعه‌های تلفن همراه تبدیل کنم. به این معنی نیست که همه چیز free-to-play خواهد شد. فکر می‌کنم تنوع مدل‌های توزیع و کسب و کار ما، نقطه قوت پلتفرم است. افرادی که می‌خواهند بازی بخرند، آن‌ها را دوست دارم. افرادی می‌خواهند با سرویس اشتراکی بازی کنند، مشکلی ندارد.

بازی‌های رایگان نیز عالی هستند. اما من واقعا مشتاقانه منتظر یادگیری در موبایل هستم زیرا حقیقت این است که اگر می‌خواهید در مقیاس جهانی مرتبط با بازی باشید، باید راهی پیدا کنید تا در بزرگ‌ترین پلتفرم که موبایل است، مرتبط باشید.

مایکروسافت قبلا گفته بود که خرید اکتیویژن بلیزارد توانایی آن‌ها را برای ایجاد پلتفرم جدید موبایل ایکس باکس و فروشگاه بازی نسل بعدی برای رقابت با گوگل پلی و اپ استور بهبود می‌بخشد.

فیل اسپنسر در همین پادکست اعلام کرد که بازی‌های کال آو دیوتی روی همه پلتفرم‌ها با محتوایی برابر عرضه خواهد شد. از این رو ایکس باکس داران نباید انتشار نقشه‌ها، اسکین‌ها و ایتم‌های انحصاری را داشته باشند. او همچنین توضیح داده که چرا بازی‌های اکتیویژن بلیزارد تا سال ۲۰۲۴ به گیم پس اضافه نمی‌شوند.


مطلب پیشنهادی:کنسول های بازی قراره از بین برن! [تماشا کنید]کنسول‌های بازی به پایان خود نزدیک می‌شوند
کنسول های بازی قراره از بین برن! [تماشا کنید]کنسول های بازی قراره از بین برن! [تماشا کنید]


ده شخصیت واقعی در اساسینز کرید

مایکروسافت از احیای بازی‌های قدیمی اکتیویژن بلیزارد حمایت می‌کند - ویجیاتومایکروسافت از احیای بازی‌های قدیمی اکتیویژن بلیزارد حمایت می‌کند - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.