فیل اسپنسر قصد خرید نینتندو در سال ۲۰۲۰ را داشت

یک سند جدید به عنوان بخشی از پرونده FTC علیه مایکروسافت فاش کرده است که فیل اسپنسر، رئیس ایکس‌باکس، می‌خواست شرکت‌های نینتندو و برادران وارنر و زنیمکس را در سال ۲۰۲۰ خریداری کند.

اسناد متعددی از FTC دیروز به بیرون درز کرد و در حالی که بیشتر آنها حاوی اطلاعاتی هستند که چند ماه پیش عمومی شده بودند، ایمیل داخلی جدیدی از اسپنسر اطلاعات جالبی را در مورد برنامه‌های خرید اولیه مایکروسافت فاش کرده است. ظاهراً در سال ۲۰۲۰، اسپنسر به مدیر ارشد بازاریابی مایکروسافت، تاکشی نوموتو، و مدیر ارشد بازاریابی و معاون اجرایی کسبو‌کار مصرف کننده، کریس کاپوسلا، ایمیلی درباره خرید نینتندو ارسال کرده است.

فیل اسپنسر در سال 2020 میخواست نینتندو را خریداری کند

به گفته اسپنسر، نینتندو مهم‌ترین دارایی موجود در گیمینگ است و مقادیر زیادی پول در اختیار دارد. به این ترتیب، تصاحب آن دشوارتر از به‌دست‌آوردن برادران وارنر و زنیمکس خواهد بود.

همانطور که بیشتر شما به خاطر دارید، در چند سال گذشته شایعات متعددی در مورد خرید شرکت برادران وارنر منتشر شده است (و با توجه به این اسناد، ایکس باکس در حال مذاکره پیشرفته برای خرید آن بود) و همه ما می‌دانیم که مایکروسافت بتسدا (Bethesda) را در سپتامبر سال ۲۰۲۰ خریداری کرد. اما خرید نینتندو یک حرکت بزرگ برای مایکروسافت خواهد بود و اسپنسر نیز در ایمیل موردبحث، به این خرید به عنوان لحظه طلایی اشاره می‌کند. در همان ایمیل، رئیس ایکس باکس اضافه کرد که خرید نینتندو برای هر دو شرکت خوب خواهد بود.

اسپنسر نوشت: من گفتگوهای متعددی با تیم نینتندو در مورد همکاری تنگاتنگ‌تر داشته‌ام و احساس می‌کنم اگر شرکتی آمریکایی شانسی داشته باشد، احتمالاً در بهترین موقعیت هستیم.

فیل اسپنسر ایمیل خود را با این جملات به پایان رساند: خرید نینتندو از خیلی جهات حرکتی طلایی برای مایکروسافت خواهد بود. من صادقانه معتقدم این حرکت قدم درستی برای هر دو شرکت است. فقط زمان زیادی طول می‌کشد تا نینتندو ببیند که آینده آنها در خارج از سخت‌افزار خودشان است.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.