فیل اسپنسر به ساخت بازی جدیدی از MechAssault علاقه دارد

فیل اسپنسر به ساخت بازی جدیدی از MechAssault علاقه دارد

MechAssault یک فرانچایز قدیمی و فراموش شده ایکس باکس محسوب می‌شود، ولی به نظر می‌رسد فیل اسپنسر به احیای این سری بازی علاقه‌مند باشد. 

<!–

–>

فیل اسپنسر، رئیس ایکس باکس، در رویداد Tokyo Game Show حضور دارد و این سوال از او پرسیده شد که دوست دارد کدام فرانچایز مایکروسافت را دوباره زنده کند. او در جواب به این سوال اعلام کرد که همیشه دوست داشته به فضای MechAssault و MechWarrior بازگردد و این مجوعه‌ها پتانسیل بالایی دارند. 


مطلب پیشنهادی:آموزش تنظیم DNS برای کنسول‌های ایکس باکس
آموزش تنظیم DNS برای کنسول‌های ایکس باکسآموزش تنظیم DNS برای کنسول‌های ایکس باکس

MechAssault کار خودش را در سال ۲۰۰۲ روی ایکس باکس اورجینال آغاز کرد و از بخش مولتی پلیر ایکس باکس لایو به صورت کامل پشتیبانی می‌کرد. توسعه این بازی برعهده استودیو Day 1 قرار داشت که بعدها به Wargaming Chicago-Baltimore تغییر نام داد و روی سری بازی World of Tanks کار می‌کند. 

بازی MechAssault بازی MechAssault

از نظر اسپنسر این فرانچایزها جلوتر از زمان خود بودند و احیای آن‌ها می‌تواند کار بسیار خوبی باشد. البته رئیس ایکس باکس اشاره کرد که در حال حاضر برنامه‌ای برای انجام این کار ندارند و تنها از علاقه خودش صحبت کرده است. به این فرانچایز در اسناد لو رفته دادگاه FTC‌ نیز اشاره نشده بود و طرفداران نباید امیدوار باشند. 

هفته پیش اسناد زیادی از دادگاه مایکروسافت و FTC لو رفته بود که از برنامه‌های این شرکت برای آینده خبر می‌داد. تولید دو کنسول میان نسلی، سخت‌افزار ایکس باکس نسل بعدی و ساخت ریمستر فال‌اوت ۳، Dishonored ۳، گوست وایر توکیو ۲ و Doom Year Zero بخشی از اطلاعات لو رفته بودند.


مطلب پیشنهادی:چرا فورتزا بهترین فرانچایز تاریخ ریسینگ است؟ [تماشا کنید]پاسخی به یک ادعای بزرگ
چرا فورتزا بهترین فرانچایز تاریخ ریسینگ است؟ [تماشا کنید]چرا فورتزا بهترین فرانچایز تاریخ ریسینگ است؟ [تماشا کنید]


آیفون ۱۵ می خواد جای کنسول و پی سی رو بگیره؟

فیل اسپنسر به ساخت بازی جدیدی از MechAssault علاقه دارد - ویجیاتوفیل اسپنسر به ساخت بازی جدیدی از MechAssault علاقه دارد - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.