فیلم Mickey 17 با بازی رابرت پتینسون در سال ۲۰۲۵ اکران می‌شود

فیلم Mickey 17 با بازی رابرت پتینسون در سال ۲۰۲۵ اکران می‌شود

فیلم بعدی بونگ جون-هو به نام Mickey 17 اخیرا با با تاخیر مواجه شد و اکرانش تا تاریخی معلوم عقب افتاد. اکنون این فیلم با بازی رابرت پتینسون یک تاریخ اکران جدید در سال ۲۰۲۵ دارد.

<!–

–>

این فیلم علمی تخیلی حالا برای اکران در تاریخ ۱۲ بهمن ۱۴۰۳ برنامه‌ریزی شده است. Mickey 17 ابتدا قرار بود در تاریخ ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ اکران خود را تجربه کند، اما برادران وارنر فیلم را از این تاریخ خارج کرد و به جایش Godzilla x Kong: The New Empire را قرار داد. به‌نقل از منابع ورایتی، این تصمیم به این دلیل گرفته شد که زمان بیشتری برای اتمام کار روی فیلم به وجود آید. تولید این فیلم نیز تحت تاثیر اعتصابات اخیر قرار گرفته بود.


مطلب پیشنهادی:نقد فیلم Nowhere – بالا‌تر از سیاهی رنگی هست!مرگ پشت در است، زود‌تر ازدیروز
نقد فیلم Nowhere – بالا‌تر از سیاهی رنگی هست!نقد فیلم Nowhere – بالا‌تر از سیاهی رنگی هست!

این تاریخ جدید برای بهمن ۱۴۰۳ یک مزیت هم برای Mickey 17 دارد؛ این فیلم حالا می‌تواند در IMAX نیز پخش شود. میکی ۱۷ در هیچ تاریخ زودتری قادر به انجام این کار نبود، چرا که آیمکس برای فیلم‌های دیگری رزرو شده بود. همچنین این تاریخ همزمان است با سال جدید چینی که در سرتاسر دنیا زمان شلوغی برای سینماهاست. از طرفی دیگر ماه ژانویه معمولا دوره خلوتی برای سینما است و Mickey 17 می‌تواند از تقاضایی که در این ماه برای فیلم‌های جدید و باکیفیت وجود دارد بهره ببرد.

بونگ جون-هوبونگ جون-هو

فیلم Mickey 17 روایتی علمی-تخیلی از یک کارمند «دور انداختنی» با بازی رابرت پتینسون است که وارد یک سیاره یخی می‌شود و نمی‌خواهد اجازه دهد که توسط یک کلون (Clone) جایگزین شود. فعلا جزئیات دیگری از داستان فیلم در دسترس نیست، اما می‌دانیم نام‌هایی همچون نائومی اکی، استیون یون، تونی کولت و مارک رافلو نیز از دیگر بازیگران فیلم هستند.

میکی ۱۷ فیلم بعدی بونگ جون-هو، کارگردان سرشناس کره جنوبی است که در سال ۲۰۱۹ با فیلم «انگل» یا Parasite توانست به پرفروش‌ترین فیلم تاریخ کره جنوبی و اولین فیلم غیرانگلیسی زبانی که جایزه بهترین فیلم اسکار را کسب می‌کند تبدیل شود. او همچنین در حال روی یک فیلم انیمیشنی است که ظاهرا گران‌ترین فیلم تاریخ کره جنوبی خواهد بود.


مطلب پیشنهادی:سریال هری پاتر با چه هدفی ساخته می‌شود؟اثری سفارشی برای جی کی رولینگ؟
سریال هری پاتر با چه هدفی ساخته می‌شود؟سریال هری پاتر با چه هدفی ساخته می‌شود؟


اعلام رسمی ورود ایکس باکس به پلی استیشن | ویجی‌لاگ پلاس

فیلم Mickey 17 با بازی رابرت پتینسون در سال ۲۰۲۵ اکران می‌شود - ویجیاتوفیلم Mickey 17 با بازی رابرت پتینسون در سال ۲۰۲۵ اکران می‌شود - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.