فیلم Madame Web شروع ضعیفی در باکس آفیس داشت

فیلم Madame Web شروع ضعیفی در باکس آفیس داشت

اسپین آف جدید سونی از مرد عنکبوتی یعنی Madame Web نه‌تنها نقدهایی به‌شدت منفی دریافت کرده، بلکه در باکس آفیس نیز آغاز جالبی نداشته است.

<!–

–>

به‌نقل از هالیوود ریپورتر، این فیلم پس از اکران در ۲۵ بهمن در آمریکا، ۶ میلیون دلار در روز اول و ۲.۲ میلیون دلار در روز دوم خود به دست آورد تا در این دو روز مجموعا ۸.۲ میلیون دلار کسب کند. نکته جالب اینجاست که فیلم Bob Marley: One Love، فیلم زندگی‌نامه باب مارلی، همزمان با مادام وب اکران شد و توانست در مدت مشابه ۱۷.۹ میلیون دلار به جیب بزند. در حال حاضر آمار و ارقام روز جمعه اعلام نشده است.


مطلب پیشنهادی:۱۰ بلای عجیب و غریبی که سر مرد عنکبوتی آمدپیتر پارکر بدشانس!
۱۰ بلای عجیب و غریبی که سر مرد عنکبوتی آمد۱۰ بلای عجیب و غریبی که سر مرد عنکبوتی آمد

انتظار می‌رود Madame Web در بازه ۱۴ تا ۱۹ فوریه، یعنی بین روز ولنتاین تا روز ریاست جمهوری آمریکا، بین ۲۵ تا ۲۷ میلیون دلار به‌دست آورد. این در حالیست که انتظار می‌رود One Love در همین مدت بین ۳۰ تا ۳۵ میلیون دلار در آمریکا کسب کند.

فیلم Madame Web شروع ضعیفی در باکس آفیس داشت - ویجیاتوفیلم Madame Web شروع ضعیفی در باکس آفیس داشت - ویجیاتو

هالیوود ریپورتر می‌گوید که بودجه ساخت مادام وب چیزی حدود ۸۰ میلیون دلار و شاید حتی ۱۲۰ میلیون دلار بوده است، تازه آن هم بدون احتساب هزینه‌های تبلیغات. بدین ترتیب، انتظار می‌رود Madame Web کار ساختی برای جبران هزینه‌های خود و رسیدن به سود داشته باشد.

فیلم مادام وب با بازی داکوتا جانسون، سیدنی سویینی، ایزابلا مرسد، سلست اوکانر، آدام اسکات و طاهر رحیم نقدهایی به شدت منفی از منتقدان دریافت کرد و بسیاری آن را از حالا جزو بدترین فیلم‌های ۲۰۲۴ نامیده‌اند.


مطلب پیشنهادی:آشنایی با مرد عنکبوتی ۲۰۹۹ – اسپایدرمنی از آینده‌ی ناگوار مارولاسپایدی سایبرپانکی
آشنایی با مرد عنکبوتی ۲۰۹۹ – اسپایدرمنی از آینده‌ی ناگوار مارولآشنایی با مرد عنکبوتی ۲۰۹۹ – اسپایدرمنی از آینده‌ی ناگوار مارول


باگ‌هایی که تبدیل به بخشی از بازی‌ها شدند

فیلم Thunderbolts دو ماه زودتر اکران خواهد شد - ویجیاتوفیلم Thunderbolts دو ماه زودتر اکران خواهد شد - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.