فیلم Five Nights at Freddy’s 2 هنوز چراغ سبز دریافت نکرده است

فیلم Five Nights at Freddy’s 2 هنوز چراغ سبز دریافت نکرده است

گزارش‌های جدید نشان می‌دهد که یونیورسال پیکچرز هنوز برنامه‌ای برای پیش‌برد و ساخت فیلم Five Nights at Freddy’s 2 ندارد. Night Swim یکی از جدیدترین فیلم‌های کمپانی بلوم‌هاوس پروداکشنز است که قرار است در ۵ ژانویه (۱۵ دی) اکران شود. به همین بهانه، Collider با تهیه‌‌کننده اجرایی آن، رایان تورک صحبت کرده و پاسخ‌های غافل‌گیر‌کننده‌ای دریافت کرده است.

<!–

–>


مطلب پیشنهادی:معرفی کثولهو – نماد وحشت لاوکرفتی«در خانه‌اش در ارلیه، کثولهوی مُرده در خواب منتظر است»
معرفی کثولهو – نماد وحشت لاوکرفتیمعرفی کثولهو – نماد وحشت لاوکرفتی

او بیان کرده که دنباله فیلم ترسناک و علمی‌تخیلی M3GAN (مگان) در دست ساخت است، اما هنوز فیلمبرداری آن آغاز نشده و قرار است در ۱۷ ژانویه ۲۰۲۵ (۲۸ دی ۱۴۰۳) در سینماها اکران شود. اما همانطور که ذکر شد، غافل‌گیری اصلی این است که یونیورسال پیکچرز هنوز به ساخت فیلم Five Nights at Freddy’s 2 چراغ سبز نشان نداده. تورک در این باره توضیح داد:

این فیلم فروش بسیار زیادی داشت. موفقیت بزرگی کسب کرد و ما بخاطر آن بسیار سپاسگزار هستیم. اما تامی [کارگردان] کار بزرگی انجام داده، اما ما هنوز منتظر دریافت چراغ سبز برای دنباله آن هستیم. این خبر بدی نیست، بلکه بخشی از پروسه است.

فیلم Five Nights at Freddy’s 2فیلم Five Nights at Freddy’s 2

فیلم Five Nights at Freddy’s بر اساس بازی ویدیویی ترسناک و بسیار محبوب این سری توسط اِما تامی کارگردانی شده و متیو لیلارد، جاش هاچرسون و مری استوارت از جمله بازیگرانی هستند که در این اثر به ایفای نقش پرداخته‌اند. شخصیت هاچرسون باید به عنوان نگهبان رستوران تلاش کند تا از دست فردی و دوستان رعب‌آورش بگریزد و برای زنده ماندن تلاش کند.

این فیلم با وجود نقدهای ضعیف و انتشار همزمان در سرویس استریم Peacock، توانست به فروش خوبی دست پیدا کند. و اکنون در میان عناوین انگشت‌شماری قرار دارد که با وجود انتشار همزمان در استریم، از مرز ۱۰۰ میلیون دلار در داخل آمریکا عبور کرده است.


مطلب پیشنهادی:۱۲ فیلم تماشایی با چاشنی ماجراجویی در جنگلورود به حیات وحش
۱۲ فیلم تماشایی با چاشنی ماجراجویی در جنگل۱۲ فیلم تماشایی با چاشنی ماجراجویی در جنگل


بدترین بازی های تاریخ کدومان؟

یونیورسال برنده باکس آفیس آمریکا در سال ۲۰۲۳ بوده است - ویجیاتویونیورسال برنده باکس آفیس آمریکا در سال ۲۰۲۳ بوده است - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.