فیلم Fast & Furious 11 آخرین حضور وین دیزل در این سری خواهد بود

فیلم Fast & Furious 11 آخرین حضور وین دیزل در این سری خواهد بود

گزارش جدیدی نشان می‌دهد که فیلم Fast 11 یا همان سریع و خشن ۱۱ آخرین حضور وین دیزل، بازیگر نقش دومینیک تورتو خواهد بود. جف اسنایدر از طریق The Insider اعلام کرده که ستاره سری Fast & Furious که مدت طولانی است در این فرانچایز حضور دارد و در سال ۲۰۰۹ به عنوان تهیه‌کننده همکاری کرده بود، برای جدیدترین فیلم Fast به نقش خود بازمی‌گردد. همچنین گفته شده که شاید جیسون موموآ نیز دیگر به نقش خود برنگردد.

<!–

–>


مطلب پیشنهادی:۱۲ فیلم تماشایی با چاشنی ماجراجویی در جنگلورود به حیات وحش
۱۲ فیلم تماشایی با چاشنی ماجراجویی در جنگل۱۲ فیلم تماشایی با چاشنی ماجراجویی در جنگل

فیلم سریع و خشن ۱۱ در واقع حکم بازگشت به فیلم اصلی، یعنی  The Fast and the Furious سال ۲۰۱۱ را خواهد داشت. به‌جای یک ماجراجویی دیگر برای خانواده، روی یک دزدی یا مسابقه بزرگ تمرکز می‌کند – «آخرین کار» برای تورتو. بر اساس این گزارش، پس از اینکه بودجه Fast X به ۳۴۰ میلیون دلار رسید. یونیورسال برای Fast 11 بودجه ۲۰۰ میلیون دلار یا کمتر را در نظر گرفته است.

جف اسنایدر همچنین گزارش داده که قسمت نهایی سریع و خشن به جای بازگرداندن شخصیت جیسون موموآ، دانته ریس که قصد انتقام از تیم تورتو به خاطر وقایع Fast 5 در سال ۲۰۱۱ را داشت، یک شخصیت شرور جدید را انتخاب کند.

فیلم Fast & Furious 11فیلم Fast & Furious 11

بد نیست بدانید که اسپین‌آف جدیدی از Fast & Furious با بازی دواین جانسون ساخته می‌شود و به این ترتیب مخاطبان می‌توانند شخصیت لوک هابز را در فیلم مستقل خود تماشا کنند. طبق صحبت‌های دواین جانسون این اسپین‌آف قرار است به عنوان پل ارتباطی میان فیلم‌های Fast X و Fast X: Part Two عمل کند و شکاف‌های موجود داستانی را پر کند.

فیلم سینمایی سریع و خشن ۱۱ (Fast & Furious 11) قرار است در تاریخ ۴ آپریل ۲۰۲۵ (۱۵ فروردین ۱۴۰۴) در سینماها به نمایش درخواهد آمد.


مطلب پیشنهادی:۱۵ فیلم و سریال ترسناک برای بزرگسالان، کودکان و کل خانواده در هالووینپیشنهاد ویجیاتو برای هالووین ۲۰۲۳
۱۵ فیلم و سریال ترسناک برای بزرگسالان، کودکان و کل خانواده در هالووین۱۵ فیلم و سریال ترسناک برای بزرگسالان، کودکان و کل خانواده در هالووین


داستان کامل شاهزاده پارسی

بازی بتل رویال Halo توسط مایکروسافت کنسل شده است - ویجیاتوبازی بتل رویال Halo توسط مایکروسافت کنسل شده است - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.