فیلم Argylle احتمالا به اولین شکست تجاری باکس آفیس ۲۰۲۴ تبدیل خواهد شد

فیلم Argylle احتمالا به اولین شکست تجاری باکس آفیس 2024 تبدیل خواهد شد

فیلم پرستاره Argylle نه‌تنها نتوانسته رضایت منتقدان را کسب کند، بلکه به احتمال زیاد به اولین شکست تجاری بزرگ باکس آفیس ۲۰۲۴ تبدیل خواهد شد.

<!–

–>

این فیلم اکشن-کمدی جاسوسی در روز افتتاحیه‌اش تنها ۶.۵ میلیون دلار از فروش بلیت به‌دست آورده است. چنین رقمی برای یک فیلم با بودجه ۲۰۰ میلیون دلاری که می‌خواست با مجموعه پرستاره بازیگرانش به یک فیلم عامه‌پسند تبدیل شود، اصلا خبر خوبی نیست و همه نشانه‌ها حکم می‌کنند که قرار است با یک شکست تجاری بزرگ مواجه شویم.


مطلب پیشنهادی:نگاهی به سلامت روان در فیلم‌های برتر تاریخ سینماروانشناسی به سبک هالیوود
نگاهی به سلامت روان در فیلم‌های برتر تاریخ سینمانگاهی به سلامت روان در فیلم‌های برتر تاریخ سینما

فیلم Argylle به کارگردانی متیو وان (کارگردان فیلم‌های Kingsman) داستان یک نویسنده درون‌گرا را دنبال می‌کند که سری رمان‌هایش درباره جاسوسی به نام «آرگایل»، به شکل عجیبی شروع به پیش‌بینی وقایع دنیای واقعی می‌کنند. این مسئله باعث جلب توجه سازمان‌های جاسوسی را به خود جلب می‌کند. برایس دالاس هاوارد، هنری کویل، سم راکول، دوا لیپا، برایان کرنستون، آریانا دیبوز، جان سینا، کاترین اوهارا، ساموئل جکسون، سوفیا بوتلا و راب دیلینی، ستارگان حاضر در فیلم Argylle هستند.

متاسفانه علی‌رغم این طرح داستانی جالب و ستارگان حاضر، Argylle ضمن اینکه در جلب توجه منتقدان شکست خورده، حتی نظر بینندگان را نیز به خود جلب نکرده و از سایت Cinema Score امتیاز C+ را دریافت کرده است. بدین ترتیب این فیلم قطعا راه بسیار سختی برای داشتن یک عملکرد تجاری مطلوب خواهد داشت.


مطلب پیشنهادی:دوران طلایی هالیوود چگونه به پایان رسید؟دورانی که سینما می‌درخشید
دوران طلایی هالیوود چگونه به پایان رسید؟دوران طلایی هالیوود چگونه به پایان رسید؟


چرا ۲۰۲۴ سال سخت ویدیوگیمه؟

فیلم Argylle احتمالا به اولین شکست تجاری باکس آفیس 2024 تبدیل خواهد شد - ویجیاتوفیلم Argylle احتمالا به اولین شکست تجاری باکس آفیس 2024 تبدیل خواهد شد - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.