فیلم سینمایی Gravity Rush در رویداد CES 2024 معرفی شد

شرکت «سونی» (Sony) در جریان کنفرانس خود در رویداد CES بخش‌های کوچکی از فیلم سینمایی Gravity Rush را به نمایش گذاشت. این فیلم سینمایی اقتباسی از یک بازی کامپیوتری پرطرفدار به همین نام است که در سال ۲۰۱۲ برای کنسول «پلی استیشن ویتا» (PlayStation Vita) عرضه شد.

به گزارش خبرگزاری VGC، شرکت Sony بخش‌های کوتاهی از فرایند تولید فیلم سینمایی Gravity Rush را در جریان رویداد CES 2024 به نمایش گذاشت. گفتنی است این بخش‌ها مربوط به طراحی کاراکترها مربوط می‌شد. همچنین یک کلیپ وجود دارد که زمان ضبط حرکات موشن کپچر فیلم Gravity Rush توسط یک بازیگر را نشان می‌دهد.

فیلم سینمایی Gravity Rush

تاریخ اکران و کارگردان اقتباس سینمایی Gravity Rush

شرکت Sony هنوز تاریخ اکران و جزئیات داستان این فیلم سینمایی را اعلام نکرده است. فیلم سینمایی Gravity Rush توسط «آنا ماسترو» (Anna Mastro) کارگردانی خواهد شد و «امی جرومی» (Emily Jarome) نیز وظیفه نویسندگی آن را برعهده خواهد گرفت. «ماسترو» سابقه قابل‌توجهی در کارگردانی موزیک ویدیوهای خوانندگان مشهور غربی دارد.

بازی Gravity Rush ابتدا در سال ۲۰۱۲ برای کنسول دستی PS Vita عرضه شد و توانست توجه تعداد مخصوصی از گیمرها را به خود جذب کند. شرکت Sony سپس این بازی را برای کنسول PS4 پورت و دنباله آن را هم برای همین کنسول منتشر کرد. شایان ذکر است بازی Gravity Rush توسط استودیو تعطیل‌شده PlayStation Japan Studios ساخته شد. بازی Gravity Rush در زمان انتشار مورد تحسین منتقدان و اهالی رسانه قرار گرفت.

علاوه‌بر فیلم Gravity Rush، شرکت «سونی پیکچرز» (Sony Pictures) قصد دارد با همکاری شرکت «نینتندو» (Nintendo) اقتباس سینمایی از سری «افسانه زلدا» (The Legend of Zelda) تولید کند. این فیلم قرار است به تهیه‌کنندگی «شیگرو میاموتو» (Shigeru Miyamoto) و «آوی آراد» (Avi Arad) به مرحله تولید برسد.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.